street view
Aktualno

Googlov Street View praznuje 15. rojstni dan

Priljubljena storitev ob 15. rojstnem dnevu beleži okoli 50 milijonov ogledov in prikazuje 8 milijonov fotografij, med njimi tudi slovenske ulice, mesta, znamenitosti in naravo.

Google je prve fotografije uličnega pogleda (Street View) San Francisca, New Yorka, Las Vegasa, Miamija in Denverja objavil leta 2007. Od takrat so njihovi avtomobili, opremljeni s kamerami, zajeli več kot 220 milijard fotografij in prevozili več kot 16 milijonov kilometrov. Poleg fotografij ulic Street View prikazuje tudi notranjost kulturnih znamenitosti, pogled iz vesolja in globino oceanov. Uporabniki lahko zahvaljujoč funkciji preko spleta obiščejo številna mesta, kulturne znamenitosti in naravne lepote.

Lestvica najbolj ogledanih uličnih pogledov

Najbolj priljubljene države, ki jih uporabniki digitalno obiskujejo, so Indonezija, Japonska, Mehika, Brazilija in ZDA. Slovenija, za katero so se tudi nedavno posodobile fotografije, se je od 100 držav uvrstila na 61. mesto, za Kambodžo in pred Egiptom.

Zbirke najbolj priljubljenih točk

Ob obeležitvi 15. rojstnega dne storitve Street View so na Googlu uporabnikom ponudili 15 edinstvenih zbirk fotografij. Te vključujejo tudi najbolj priljubljene turistične znamenitosti, kot so najvišja stavba na svetu Burdž Khalifa, Eifflov stolp ter fotografije notranjosti in zunanjosti Tadž Mahala v Indiji. Zbirke vključujejo tudi znamenitosti Slovenije, ki so na Street View največkrat obiskane.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji