Goran Radinović in Luka Bajs v žiriji Kijevskega mednarodnega oglaševalskega festivala
V žiriji 24. Kijevskega mednarodnega oglaševalskega festivala je 39 strokovnjakov iz 23 držav, med katerimi sta tudi dva kreativna direktorja iz Slovenije.
Kaja Kovič
Kijevski mednarodni oglaševalski festival (KIAF) predstavlja del projekta Ukrainian Creative Stories, katerega organizator je Ukrajinska oglaševalska koalicija. Letošnjo izvedbo dogodka so organizatorji posvetili izključno družbeno pomembnim komunikacijam v oglaševanju, saj imajo po njihovem mnenju kreativne komunikacije zelo pomembno vlogo pri ustvarjanju boljšega sveta v prihodnosti. To je namreč tudi njihovo glavno sporočilo – »Naredimo svet boljši«.
Organizatorji so javno objavili 39 članov žirije, ki bodo prijavljena dela glede na različne tematske sklope ocenjevali v petih mednarodnih ekipah:
- Ekipa 1: Mir.
- Ekipa 2: Okolje in trajnost; Zdravje in dobro počutje; Kultura in lokalne rešitve; Človekove pravice; Pravica, pravosodje in pomembne institucije; Partnerstva za cilje; Zdravje, varnost in sreča otrok.
- Ekipa 3: Enakost spolov in LGBTQ; Umetnost in kultura; Nega in zaščita živali.
- Ekipa 4: Revščina in lakota, Izobraževanje; Državljanska in socialna vzgoja; Gospodarska blaginja.
- Ekipa 5: Rast, inovacije, industrija.
Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji SHIFT, bo ocenjeval dela v drugem, Goran Radinović, kreativni direktor in partner v agenciji Aritmija, pa v tretjem sklopu tematik, in sicer v 11 razpisanih kategorijah (film, radio/avdio, tisk in založništvo, zunanje oglaševanje, oblikovanje, digitalno in mobilno, družbeni mediji in vplivneži, celostne oglaševalske akcije, akcije odnosov z javnostmi, neposredne akcije in aktivacije). Slovenska kreativna direktorja bosta pri ocenjevanju del tako stopila ob bok svetovno znanim strokovnjakom iz oglaševalske industrije z vsega sveta – iz Evrope, Azije, Severne in Južne Amerike.