mm
Aktualno

Gospodarsko ohlajanje ne vpliva na naložbe v marketing

Tokrat so nam na vprašanje, ali nameravajo v prihajajočih mesecih prilagajati svoje oglaševalske proračune, odgovorili še pri dveh velikih oglaševalcih, Puklavec Family Wines in Delamarisu.

Marketing je pomembna funkcija v podjetju

V vinski kleti Puklavec Family Wines tudi v težjih situacijah ohranjajo marketing kot pomembno funkcijo v podjetju, kar se je v preteklih obdobjih že izkazalo za pravilno odločitev. »Kljub višjim stroškom v podjetju in stalnim zaostrovanjem na trgu se borimo, da za prihodnje leto ohranimo marketinški proračun na ravni letošnjega leta. Če se bodo razmere še poslabševale, pa bomo tudi mi prisiljeni ukrepati, vendar za zdaj ostajamo optimistični,« so povedali za MM.

Ambicioni načrti za leto 2024, ki zahtevajo ustrezno podporo

Delamaris je v letu 2023 aktivno vlagal v komunikacijo nove linije ribjih solat in v tem duhu ne bodo nižali načrtovanih marketinških naložb do konca leta. »Naši načrti za leto 2024 so ambiciozni in zahtevajo ustrezno podporo v proračunu, predvsem na tujih trgih. Ekonomske razmere doma in v tujini spremljamo, po potrebi bomo aktivnosti in proračune prilagodili situaciji na trgu,« pravijo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji