Gospodarsko ohlajanje ne vpliva na naložbe v marketing
Tokrat so nam na vprašanje, ali nameravajo v prihajajočih mesecih prilagajati svoje oglaševalske proračune, odgovorili še pri dveh velikih oglaševalcih, Puklavec Family Wines in Delamarisu.
Kaja Kovič
Marketing je pomembna funkcija v podjetju
V vinski kleti Puklavec Family Wines tudi v težjih situacijah ohranjajo marketing kot pomembno funkcijo v podjetju, kar se je v preteklih obdobjih že izkazalo za pravilno odločitev. »Kljub višjim stroškom v podjetju in stalnim zaostrovanjem na trgu se borimo, da za prihodnje leto ohranimo marketinški proračun na ravni letošnjega leta. Če se bodo razmere še poslabševale, pa bomo tudi mi prisiljeni ukrepati, vendar za zdaj ostajamo optimistični,« so povedali za MM.
Ambicioni načrti za leto 2024, ki zahtevajo ustrezno podporo
Delamaris je v letu 2023 aktivno vlagal v komunikacijo nove linije ribjih solat in v tem duhu ne bodo nižali načrtovanih marketinških naložb do konca leta. »Naši načrti za leto 2024 so ambiciozni in zahtevajo ustrezno podporo v proračunu, predvsem na tujih trgih. Ekonomske razmere doma in v tujini spremljamo, po potrebi bomo aktivnosti in proračune prilagodili situaciji na trgu,« pravijo.