Grashka vstopa na avstrijski trg
Grashka, blagovna znamka inovativnih rastlinskih izdelkov, si je pot na slovenski trg utrla predvsem s sodelovanjem s trgovsko družbo Spar Slovenija, zdaj pa se podaja še v Avstrijo, njihov prvi trg v tujini.
Kaja Kovič
Od sredine marca so inovativni regionalno pridelani rastlinski izdelki pod blagovno znamko Grashka, kot so ajdov buck, čičerikin fermentiran blok chico, tofu in tempeh, dosegljivi tudi na policah Zadruge Bleiburg/Pliberk, vodilnem lokalnem dobavitelju na južnem Koroškem, ki upravlja trgovino z živili in gradbenim materialom na petih različnih lokacijah.
Martin Rojnik je za Marketing Magazin povedal, da so se za prve korake internacionalizacije v koroški regiji odločili predvsem zaradi velike podpore na avstrijskem Koroškem s strani Slovenske gospodarske zveze Celovec in partnerja Zadruga Market. »Skupaj načrtujemo več kulinaričnih dogodkov v sklopu Alpe-Adria Kuche v Celovcu, degustacije na več lokacijah ter vrsto tržnokomunikacijskih akcij za promocijo blagovne znamke, izdelkov in naše ekološko-regionalne usmerjenosti. Predvsem slednje je na avstrijskem trgu ključnega pomena, saj so avstrijski potrošniki izjemno ekološko ozaveščeni ter v večini podpirajo lokalne in regijske izdelke,« je pojasnil.
Več o blagovni znamki Grashka si lahko preberete v intervjuju z Martinom Rojnikom, s katerim smo se pogovarjali za MM-ovo prilogo KuhaMMo, v živo pa mu boste lahko prisluhnili na konferenci o trendih prihodnosti DIGGIT, ki bo 12. maja v Ljubljani. Posvetil se bo prihodnosti hrane, še posebej tisti, ki temelji na rastlinski osnovi.