z
Aktualno

Grayling zagnal stičišče IGNITE CEE HUB

O strateški širitvi podjetja Grayling, ki sledi prizadevanjem izboljšati kreativne in strateške storitve celotnega omrežja po vsej Srednji in Vzhodni Evropi, smo spregovorili z Barbaro Žejn.

Globalni vpogled

Grayling, vodilno podjetje na področju strateških komunikacij, je zagnal IGNITE CEE HUB, stičišče kreativnih in strateških idej s sedežem v Varšavi na Poljskem. Sestavljala ga bo osrednja ekipa v Varšavi, podpirala pa jo bo mreža Graylingovih strokovnjakov za podatke in strategijo iz 10 srednjeevropskih in vzhodnoevropskih trgov. Delovali bodo kot podaljšek obstoječe globalne ekipe IGNITE, ustanovljene v Londonu pred petimi leti, ki združuje več kot 20 strategov, kreativcev, analitikov podatkov, raziskovalcev in strokovnjakov za digitalni marketing iz Združenega kraljestva, Francije, Singapurja, Hongkonga in Kitajske. Vključuje tudi samostojni ustvarjalni studio v Londonu in Hongkongu, ki globalno ponuja integrirane storitve oblikovanja in produkcije.

IGNITE CEE bo celotni agenciji zagotavljal usmerjeno podporo, vključno s produktnim piarom,  korporativnimi in javnimi zadevami ter digitalnim marketingom. Ekipa je specializirana za pridobivanje informacij o ciljnih skupinah, za razvijanje komunikacijskih strategij, kreativnih kampanj, doživljajskih konceptov, kampanj na družbenih omrežjih in kreativnih vsebin.

Ekipo IGNITE CEE bo vodil Lukasz Napora, ki je zadnjih pet let kot kreativni direktor v Graylingovi pisarni v Varšavi delal z blagovnimi znamkami, kot so Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak in Nobu; kot višji kreativni vodja se mu pridružuje Jan Fraczek, ki je pred tem delal pri WebTalku in agenciji Berry Kolektyw Kreatywnyza podjetja, kot so Heinz, BNP Paribas, Triumph, Pudliszki in Tymbark.

Kako bo to vplivalo na slovenske naročnike?

Direktorica naročnikov pri Grayling Slovenija Barbara Žejn je za bralce MM-a razložila, kako bo ta novost vplivala na slovenski trg. »Ekipe Graylinga v CEE regiji, tudi slovenska, imajo odslej na voljo kreativno in strateško podporo, znanje in raznolike izkušnje strokovnjakov iz IGNITE CEE ekipe. Ta bo skupaj z lokalnimi strokovnjaki nudila podporo vsem Graylingovim naročnikom v različnih poslovnih segmentih. Ekipa IGNITE CEE bo tesno sodelovala tudi z nami ter prispevala k razvoju kreativnih kampanj, komunikacijskih strategij in kampanj na družbenih omrežjih.« To bo lokalnemu trgu prineslo dodano vrednost, po kateri se Grayling razlikuje od drugih; to je po njenih besedah »strokovno znanje v obliki strateških in ustvarjalnih zmogljivosti, ki jih krepi njihov širši regionalni in mednarodni pristop ter izkušnje.«

Graylingovim naročnikom v Sloveniji bo tako odslej na voljo še večja baza znanja in izkušenj za snovanje odličnih strateških kampanj, ki bodo krojene glede na lokalno okolje, a bodo obogatene tudi z evropskim in globalnim pristopom, še doda sogovornica.

Razvoj lastnega analitičnega orodja

Z željo, da bi še okrepili usmeritev Graylinga v odlično poznavanje ciljnih publik, je IGNITE nedavno predstavil lastno metodologijo in diagnostično orodje Advantage Analytics. To orodje nudi možnost celovite, na podatkih temelječe ocene zdravja blagovne znamke oz. podjetja, in skrbno sledenje napredku skozi čas. Advantage Analytics združuje digitalne podatke, lastne podatke o ciljnih publikah, podatke naročnikov in trga ter temeljito interno strokovno analizo. Na ta način lahko ponudi celovite ocene uspešnosti, ki vključujejo prepoznavnost blagovne znamke, zaznavnost, politično usklajenost, moč digitalnega premoženja in ESG prepoznavnost.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji