harold
Aktualno

Hide the Pain Harold bo Flaviarjev Božiček

Pred dnevi se je razširila novica, da se v Ljubljani mudi znan obraz z družbenih omrežij – András István Arató, ki ga svet sicer pozna po vzdevku Hide the Pain Harold. Izvedeli smo, zakaj je obiskal Slovenijo.

K nam so ga namreč povabili iz podjetja Flaviar, saj so ga izbrali za obraz svoje praznične oglaševalske akcije. Kot pravijo, so iskali nekoga, ki bo v ljudeh zbudil prijetne občutke in jih spodbudil, da bodo v božičnem času želeli srečo in veselje deliti s svojimi bližnjimi. »Lansko leto je bila to Martha Stewart, letos pa smo se odločili za Andrása, ki se nam zdi kot nalašč za to,« je za MM povedal Jaka Blažon, direktor strateških projektov v Flaviarju.

»Zanimivo se nam je zdelo, da gre za osebo, ki je postala svetovno prepoznavna zaradi svojega videza. Pozna ga verjetno vsak uporabnik spleta in družbenih omrežij, hkrati pa se marsikdo sprašuje, kdo je ta oseba v resnici oz. ali dejansko sploh obstaja. To je dejansko tudi Flaviarjeva vizija – da uporabnike peljemo malo čez mejo. Radi si rečemo, da smo pirati, ki gremo v vsem, kar počnemo, malo dlje,« dodaja Ana Čemažar iz Flaviarja.

Iščejo iskrenost

Te dni tako v Ljubljani nastaja globalna digitalna oglaševalska akcija, ki jo bodo predstavili čez nekaj tednov, primarno pa bo usmerjena na ameriško občinstvo. »Njen cilj je predvsem seznaniti ljudi s tem, da je članstvo v klubu Flaviar lahko lepo praznično darilo, ki privabi iskren nasmeh,« pravijo. Prav iskrenost je tisto, kar iščejo v svojih ambasadorjih (med njimi je bila tudi skaterska legenda Tony Hawk), saj si želijo, da bi se ti za sodelovanje z njimi odločili, »ker jim je Flaviar blizu in z željo, da bi šlo za dolgoročno sodelovanje,« kot pravi Jaka Blažon.

»Sodelovanja niso pogosta«

Pogovarjali smo se tudi z Andrásem Istvánom Arató, ki mu mnogi rečejo kar Harold. Povedal je, da je doslej že sodeloval z nekaterimi blagovnimi znamkami, vendar pa takšna sodelovanja niso zelo pogosta. »Zdaj sem snemanj že navajen, na začetku pa mi je bilo zelo nenavadno stopiti pred kamere. Je pa zame velika čast, da me je k sodelovanju povabilo podjetje, kot je Flaviar, in z veseljem sem njihov ambasador,« je povedal bradati gospod, ki pravi, da pred spanjem rad popije kozarček viskija.

flaviar koledar

Flaviar pred prazniki za ljubitelje žganih pijač vsako leto pripravi tudi adventni koledar. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji