hisense3
Aktualno

Hisense International prejemnik nagrade tiskovne agencije PR Newswire

Podjetje Hisense International je eno od šestih kitajskih podjetij, ki so prejela svetovno nagrado za najvplivnejše kitajske blagovne znamke (ang. Annual Global Influential Chinese Brand Award).

Nagrade je podelil PR Newswire, tiskovna agencija z globalno medijsko mrežo, ki je ocenjevala več kot 100 kitajskih blagovnih znamk, ki so prisotne po vsem svetu. Hisense International jih je prepričal z izpiljeno komunikacijsko strategijo, ki je vključevala lastne medije in uredniške vsebine, odlično organizacijo in produkcijo vsebin, dostavljenih preko  ustreznih komunikacijskih kanalov točno določeni ciljni skupini potrošnikov, sodelovanjem z vplivneži in uživanjem mednarodnega ugleda.

V Hisense International pravijo, da so se letos osredotočili na utrditev podobe blagovne znamke Hisense, ki jo določajo toplina in zaupanje, družbeno odgovorno ravnanje, globalizacija, tehnološke inovacije in športni marketing. »Ta podoba se je skozi leto odražala v komunikaciji s številnimi javnostmi in konsistentnim ustvarjanjem kakovostnih komunikacijskih vsebin. Aktivno smo sodelovali v številnih razpravah o temah, kot so mednarodna trgovina, tehnološke inovacije ter okoljsko, družbeno in korporativno upravljanje. S svojo aktivno vlogo smo pridobili podporo številnih priznanih mednarodnih medijev, kar je pomembno vplivalo na povečanje omembe znamke Hisense v mednarodni skupnosti,« pravijo v Hisense International.

PR Newswire nagrado podeljuje že sedem let zapored, in sicer s ciljem ozaveščanja podjetij, inštitucij in medijev o komunikaciji, ki je osredotočena na visokokakovostne vsebine z izjemno dodano vrednostjo. Z njo izpostavljajo in spodbujajo primere dobre prakse, podjetjem pomagajo izboljšati kakovost komunikacije in odpirajo priložnosti za komuniciranje preko številnih novih oblik medijskih kanalov.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji