hisense3
Aktualno

Hisense International prejemnik nagrade tiskovne agencije PR Newswire

Podjetje Hisense International je eno od šestih kitajskih podjetij, ki so prejela svetovno nagrado za najvplivnejše kitajske blagovne znamke (ang. Annual Global Influential Chinese Brand Award).

Nagrade je podelil PR Newswire, tiskovna agencija z globalno medijsko mrežo, ki je ocenjevala več kot 100 kitajskih blagovnih znamk, ki so prisotne po vsem svetu. Hisense International jih je prepričal z izpiljeno komunikacijsko strategijo, ki je vključevala lastne medije in uredniške vsebine, odlično organizacijo in produkcijo vsebin, dostavljenih preko  ustreznih komunikacijskih kanalov točno določeni ciljni skupini potrošnikov, sodelovanjem z vplivneži in uživanjem mednarodnega ugleda.

V Hisense International pravijo, da so se letos osredotočili na utrditev podobe blagovne znamke Hisense, ki jo določajo toplina in zaupanje, družbeno odgovorno ravnanje, globalizacija, tehnološke inovacije in športni marketing. »Ta podoba se je skozi leto odražala v komunikaciji s številnimi javnostmi in konsistentnim ustvarjanjem kakovostnih komunikacijskih vsebin. Aktivno smo sodelovali v številnih razpravah o temah, kot so mednarodna trgovina, tehnološke inovacije ter okoljsko, družbeno in korporativno upravljanje. S svojo aktivno vlogo smo pridobili podporo številnih priznanih mednarodnih medijev, kar je pomembno vplivalo na povečanje omembe znamke Hisense v mednarodni skupnosti,« pravijo v Hisense International.

PR Newswire nagrado podeljuje že sedem let zapored, in sicer s ciljem ozaveščanja podjetij, inštitucij in medijev o komunikaciji, ki je osredotočena na visokokakovostne vsebine z izjemno dodano vrednostjo. Z njo izpostavljajo in spodbujajo primere dobre prakse, podjetjem pomagajo izboljšati kakovost komunikacije in odpirajo priložnosti za komuniciranje preko številnih novih oblik medijskih kanalov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji