batasta2
Aktualno

Hit produkt 2021 so testenine iz sladkega krompirja Batasta

V podjetju SPAR Slovenija so že šesto leto iskali uspešne podjetniške zgodbe. Tokrat so naziv Hit produkt leta 2021 prejele testenine iz sladkega krompirja Batasta, ki jih ustvarjata mlada podjetnika Martina Wanis in Jan Šlamberger.

Šesta generacija podjetnikov se je predstavila z 21-imi izdelki, ki sledijo trendom in trajnostnemu razvoju, ter ponovno odprla nove kategorije izdelkov z velikim potencialom za nadaljnji razvoj. David Kovačič, generalni direktor podjetja SPAR Slovenija, je prepričan, da jim je tudi z letošnjim naborom izdelkov Štartaj Slovenija uspelo podpreti omenjene strateške smernice. Z veseljem je tudi sporočil, da bodo ohranili sodelovanje z vsemi podjetniki 6. sezone.

Zadovoljni so tudi na Pro Plusu, kjer pravijo, da je imela letošnja oddaja Štartaj, Slovenija odlično gledanost. »Še enkrat smo dokazali, da s partnerji in naročniki ustvarjamo izjemne vsebine, ki niso samo dobro gledane, temveč tudi spreminjajo svet na boljše. Zdaj se je za vse sodelujoče podjetnike njihova samostojna podjetniška pot pravzaprav šele začela. Želim jim, da bodo čez leta spoznali, da je bilo sodelovanje v projektu Štartaj Slovenija odlična poteza,« je zaključek sezone povzel Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu. Mojca Randl, ustanoviteljica in predsednica skupščine Formitas, je ob tem dodala, da se je letos ponovno izkazalo, da so za uspeh pomembni vrednote podjetnikov, njihova prilagodljivost, pogum in disciplina.

batasta2

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji