ozujsko
Aktualno

Hladna stran poletja

S termoetiketo Ožujskega piva vedno veste, kdaj je pivo ravno prav hladno.

V času visokih temperatur vsi iščemo ohladitev. Nekateri se za nekaj ur na dan, ko je sonce najmočnejše, zaprejo v hladnejše prostore, drugi si privoščijo sladoled ali hladno pijačo. Za tiste, ki si osvežitev privoščijo v obliki piva, je morda najboljša izbira Ožujsko pivo, ki se ponaša z zelo uspešno etiketo. Ta je namreč občutljiva na temperaturo: ko je pivo ravno prav ohlajeno, se namreč etiketa iz bele spremeni v svetlo modro barvo. »Tako ste lahko prepričani, da vas bo pivo resnično osvežilo,« pravijo v Zagrebški pivovarni.

Kampanjo »Kad je etiketa plava, temperatura je prava« (»Ko je etiketa modra, je temperatura prava«) so letos prenovili in predstavili nov oglas. Pospremili so ga s sloganom »Ko vrućina dosadi, Žujom se rashladi« (»Ko vročina najeda, se hitro ohladi«), ki se je med ljudmi hitro razširil in je našel svoje mesto tudi na družbenih omrežjih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji