Hladna stran poletja
S termoetiketo Ožujskega piva vedno veste, kdaj je pivo ravno prav hladno.
V času visokih temperatur vsi iščemo ohladitev. Nekateri se za nekaj ur na dan, ko je sonce najmočnejše, zaprejo v hladnejše prostore, drugi si privoščijo sladoled ali hladno pijačo. Za tiste, ki si osvežitev privoščijo v obliki piva, je morda najboljša izbira Ožujsko pivo, ki se ponaša z zelo uspešno etiketo. Ta je namreč občutljiva na temperaturo: ko je pivo ravno prav ohlajeno, se namreč etiketa iz bele spremeni v svetlo modro barvo. »Tako ste lahko prepričani, da vas bo pivo resnično osvežilo,« pravijo v Zagrebški pivovarni.
Kampanjo »Kad je etiketa plava, temperatura je prava« (»Ko je etiketa modra, je temperatura prava«) so letos prenovili in predstavili nov oglas. Pospremili so ga s sloganom »Ko vrućina dosadi, Žujom se rashladi« (»Ko vročina najeda, se hitro ohladi«), ki se je med ljudmi hitro razširil in je našel svoje mesto tudi na družbenih omrežjih.