bla
Aktualno

H&M Move: Vsak se po svetu giblje po svoje

Poročali smo že o novi blagovni znamki H&M Move, ki je s pomočjo ambasadorjev Jane Fonda in JaQuela Knighta na začetku avgusta začela svoj pohod po svetu.

Včeraj so jo s pomočjo vplivnežev uradno predstavili tudi pri nas, o čemer smo se pogovarjali z Valerio Četić, predstavnico za komuniciranje družbe H&M v Sloveniji (na fotografiji zgoraj).

Ekskluzivni dogodek v sodelovanju s Pristopom

Valeria Četić je marca prevzela vlogo regionalne predstavnice za komuniciranje družbe H&M, od takrat pa modna multinacionalka sodeluje tudi z agencijo Pristop. V sodelovanju s Pristopom so v Sloveniji izpeljali tudi oglaševalsko akcijo za novo blagovno znamko športnih oblačil H&M Move ter ob njenem prihodu na slovenski trg organizirali ekskluzivni dogodek v ljubljanskem hotelu One66. Na družabnem srečanju s plesno-navijaškem šovu, ki so ga popestrile članice plesne skupine Froggy, smo imeli priložnost videti tudi številne slovenske vplivneže in ustvarjalce vsebin, oblečene v modna in športna oblačila H&M Move.

bla

Plesna skupina Froggy

»Vplivneži so prevzeli ključno vlogo pri promociji blagovnih znamk«

Na vprašanje MM-a, kako pomembno je za H&M, da na lokalnem trgu v svoje tržnokomunikacijske aktivnosti vplete lokalne osebnosti, Četićeva odgovarja, da je lokalna prisotnost ključna. »Vplivneži so v zadnjih letih prevzeli fundamentalno vlogo pri promociji blagovnih znamk, zato je njihova vključenost v tovrstne projekte izredno pomembna in prinaša veliko dodano vrednost. Na našem dogodku so bili zato izbrani ambasadorji v ospredju. Pri tem smo velik poudarek želeli nameniti raznolikim vplivnežem, saj želimo poudariti, da je vsak predstavnik na svoj način gibalec. Gre tudi za prikaz, da je kolekcija namenjena vsem nam in da v ospredje postavlja gibanje, ne glede na to, za kakšno obliko gibanja gre pri tem,« je pojasnila sogovornica.

bla

Vplivnice Teja Vrbnjak Erbežnik, Nina Grilc in Urška Jezeršek

Zabavno, vključujoče in relevantno za vse

H&M Move po njenih besedah ponuja ponuja modna in funkcionalna oblačila za gibanje, ki so hkrati tudi trajnostna. »S to kolekcijo želimo prispevati k odpravljanju ovir, s katerimi se lahko nekateri soočajo pri gibanju in aktivnosti. Premisa, ki jo pri tem zasledujemo, je, da je povabilo h gibanju zabavno, vključujoče in relevantno za vse,« pravi Valeria Četić in dodaja, da morajo biti športna oblačila večnamenska, H&M pa vključuje raznolikost vsakdanjega življenja: »Ta športna oblačila naj bodo kupcem v navdih, da slavijo gibanje v vseh oblikah, ne le v konvencionalnih, in hkrati odprejo svet športa vsem!«

Kot je še povedala za MM, akcija na slovenskem trgu poteka skozi integriran tržnokomunikacijski splet, pri čemer so se poslužili zunanjega oglaševanja, digitalnega oglaševanja, vplivnostnega marketinga, odnosov z mediji in organizacije dogodka. Video, v katerem imata osrednjo vlogo Jane Fonda in koreograf JaQuel Knight, pa je globalen in po njenih besedah prikazuje stično točko za vse trge, kjer je prisoten H&M.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji