H&M nadaljuje pariško oglaševalsko akcijo s Chloë Sevigny in Andersonom Paakom
H&M je Brasserie Hennes, izmišljeno modno destinacijo v pariškem slogu za obdobje božičnih praznikov spremenil v snežno pokrajino, navdihnjeno z diskom. V novi oglaševalski akciji nastopata igralka Chloë Sevigny in glasbenik Anderson Paak.
»Z osupljivo kolekcijo, ki je zasnovana tako, da ujame svetlobo in pozdravi vsakogar na zabavi, v sezono vnašamo poseben sijaj. Navdušeni smo, da bomo tudi za praznično obdobje nadaljevali z Brasserie Hennes,« je v sporočilu za javnost navedla Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.
Kratek film, ki ga je režiral Bardia Zeinali, je drugo poglavje iz sveta Brasserie Hennes, v njem pa je prikazana praznična pravljica, v katerem imata glavni vlogi Anderson Paak in Chloë Sevigny skupaj z modeli Palomo Elsesser, Jill Kortleve, Adut Akech Bior in Jordanom Barretom.
Chloë Sevigny in Anderson Paak sta nad projektom navdušena, všeč pa jima ni bilo le vzdušje med snemanjem, temveč tudi sama kolekcija, kot sta izjavila. V praznični kolekciji H&M jesen/zima so poudarjene bleščine in svetlikajoči materiali, ki naj bi spodbujali samozavest, saj se kolekcija osredotoča na zabavo.
Oglaševalska akcija bo luč sveta ugledala 10. novembra 2022, kosi kolekcije pa bodo na voljo v prodajalnah H&M in na hm.com.