jane fonda
Aktualno

H&M z Jane Fonda poziva h gibanju

H&M v svojo ponudbo dodaja blagovno znamko H&M Move, s katero želijo ljudi spodbuditi h gibanju. Obraza oglaševalske akcije za kolekcijo sta igralka in fitnes legenda Jane Fonda in koreograf JaQuel Knight.

Poslanstvo znamke H&M Move, ki so jo predstavili danes, je približati športna oblačila vsem ljudem ter spodbuditi ves svet in vsako telo h gibanju. Kot rečeno, sta v ospredju globalne oglaševalske akcije ikona fitnesa Jane Fonda in priznani koreograf JaQuel Knight, ki pravita, da ni pomembno, kako se gibamo, samo da se. Jane Fonda to počne še pri svojih 84-ih letih, svoj prvi vadbeni videoposnetek pa je objavila pred štiridesetimi leti. »Velik del svojega življenja sem posvetila temu, da sem motivirala druge h gibanju, zato me je pritegnilo poslanstvo H&M Move, naj se giblje ves svet. Prav tako mi je bila zelo všeč njihova filozofija 'gibalnih' namesto športnih oblačil. Zame ne gre za šport ali za to, da ste najbolj športni. Gre za to, da svojemu telesu omogočite gibanje, ki ga potrebuje, da ostane zdravo in lahko poskrbi za vas,« je povedala ob predstavitvi oglaševalske akcije. Nad sodelovanjem je navdušen tudi JaQuel Knight, ki pravi, da se mu je sodelovanje s H&M Move zdelo odlična priložnost za uresničevanje njegovega osebnega poslanstva, da odpravi ovire za gibanje in spodbudi svet k gibanju in plesu.

V kolekciji H&M Move so različni kosi oblačil, med katerimi so funkcionalne majice, lahke jakne, pajkice in športni nedrčki, napovedujejo pa, da bodo največ pozornosti poželi kosi H&M Move Monogram, ki jih v predstavitvenem filmu nosita Jane in JaQuel. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji