Httpool by Aleph v partnerstvu s Pinterestom
Httpool by Aleph, vodilni svetovni ponudnik digitalnega oglaševanja s pokritostjo v več kot 50 državah, je naznanil mednarodno partnerstvo s Pinterestom, platformo za vizualni navdih, za storitve oglaševalcem v Sloveniji.
Kot pravijo v podjetju Httpool by Aleph, jim bo partnerstvo omogočilo, da ponudijo Pinterestove oglaševalske rešitve svojim strankam po vsem Balkanu. »Zagotovili bomo pomoč in podporo oglaševalcem v regiji, kjer oglaševanje na Pinterestu trenutno ni mogoče. Oglaševalci v teh državah bodo imeli dostop do Pinterestovih uporabnikov, ki se jim prikazujejo oglasi,« pravijo.
Pinterest vsak mesec obišče več kot 460 milijonov ljudi, da bi odkrili izdelke in storitve za svojo garderobo, dom, naslednji dopust, dekoracijo in še veliko več. Oglaševalci želijo biti prisotni v teh trenutkih načrtovanja, kjer obstaja naravna usklajenost z uporabniki, ki dejansko iščejo blagovne znamke, ki bi navdihnile njihov naslednji nakup. Na Pinterestu lahko oglaševalci dosežejo potrošnike, ki jih zanimajo, in jih vodijo od prve prepoznavnosti do nakupne odločitve.
»Pinterest je edinstvena platforma s celostnim prodajnim lijakom, kjer so lahko oglasi pomembna vsebina. Navdušeni smo nad partnerstvom z Alephom in vrednostjo, ki jo prinaša našim uporabnikom Pinteresta,« je dejal Bill Watkins, glavni prihodkovni direktor pri Pinterestu, ki dodaja, da Pinterest povezuje oglaševalce s potrošniki predvsem takrat, ko so najbolj dojemljivi za blagovne znamke. »Alephova široka pokritost strank v globalnih regijah bo pomagala pripeljati vrsto novih oglaševalcev na platformo in nam omogočila, da uporabnikom prikazujemo ustreznejše oglase, ko iščejo navdih za nakup.«
Korist bo obojestranska
Tudi v podjetju Aleph pravijo, da so nad partnerstvom navdušeni. »S tem sodelovanjem lahko naši mreži 21.000 oglaševalcev in agencij omogočimo doseči rezultate in rast. Pinterest je drugačna platforma, kamor uporabniki izrecno pridejo, da bi našli nekaj za nakup ali ustvarjanje. Naše stranke bodo zdaj imele priložnost spodbujati vse od prepoznavnosti blagovne znamke do nakupa, medtem ko Pinterestu prinašamo nov dostop do nekaterih najhitreje rastočih trgov na svetu,« komentira Gaston Taratuta, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Aleph. Rade Tričković, regionalni direktor za Balkan pri Httpool by Aleph, pa dodaja, da Pinterest predstavlja izjemno priložnost za lokalne oglaševalce in blagovne znamke, da sodelujejo z občinstvom, ki pride na platformo, z namenom odkrivanja novih idej, ki jih želijo uresničiti.