Hyundai preko Netflixa do generacije Z
Podjetje Hyundai Motor Company se je odločilo za zanimivo marketinško potezo. Da bi se približali mlajšemu občinstvu, predvsem generaciji Z, bodo svoje avtomobile oglaševali kar v filmu, ki bo dosegljiv na Netflixu.
Kaja Kovič
Podjetje se je v novi marketinški akciji združilo s pretočno platformo Netflix, na kateri se bodo predstavljali v novem filmu »Seoul Vibe«. V njem bodo skozi filmsko zgodbo predstavili različne retro modele iz osemdesetih let prejšnjega stoletja. Film »Seoul Vibe« se odvija med olimpijskimi igrami v Seulu leta 1988 in prikazuje tekmovanja z avtomobili. V podjetju so si izbrali retro modele tudi zato, ker imajo po raziskavah sodeč mlajše generacije zelo rade nostalgične in »vintage« izdelke.
Proizvajalec avtomobilov bo na platformi med oglasi, takoj ko bodo ti aktivni, razkril tudi novi model Grandeur (Azera), in sicer v kratkem filmu, ki je tematsko obarvan v omenjenem filmu. Oglas je že na ogled na YouTubu in Instagramu.
Netflix ni dovolj, Hyundai osvaja tudi metavesolje
Poleg filma in oglasa za Netflix je Hyundai na platformi Zepeto (metavesolje) poustvaril še garažo, ki je prikazana v filmu. Na Zepetu bodo lahko ljubitelji jeklenih konjičkov sestavljali in vozili vozila iz filma, tekmovali z drugimi igralci in uživali v virtualnih dogodkih.
Hyundaijeva marketinška akcija na digitalnih kanalih kaže, da podjetje cilja na potrošnike mlajše generacije. Z njo so začeli ob ravno pravem času, ko si Netflix pred uvedbo različice, podprte z oglasi, prizadeva sodelovati s čim večjim številom blagovnih znamk.