IAB Slovenija vabi k sodelovanju v raziskavi
IAB Slovenija redno poroča o stanju marketinške industrije pri nas in po svetu, a za tovrstne raziskave potrebujejo udeležence, ki poročajo o delu, vrednotah, načrtih in razumevanjih dela.
V novi raziskavi IAB panela bodo raziskovali družbena omrežja in vplivnostni marketing. Bralce MM-a prosijo, naj sodelujejo s klikom na to povezavo.
»Ko smo zagnali naš strokovni spletni panel, smo naredili prvo raziskavo prav o družbenih omrežjih. Od takrat je minilo že 3 leta, zato smo sklenili, da je prišel čas, da zopet preverimo, kakšno je aktualno stanje na tem področju v Sloveniji,« so zapisali in poudarili, da so letos temo povezali z vplivnostnim marketingom, saj so družbena omrežja naravni prostor delovanja vplivnežev.
Anketa po besedah Nataše Smirnov, predstavnice IAB Slovenija, vzame manj kot 10 minut časa, sodelujoči pa bodo po reševanju pridobili »celovito poročilo o spremembah od leta 2021 in naredili veliko dobrega za skupnost in prihodnost digitalnega marketinga.«
Rezultate raziskave bo IAB Slovenija razkril na Akademiji IAB Slovenija 10. septembra 2024.