z
Aktualno

IAB Slovenija vabi k sodelovanju v raziskavi

IAB Slovenija redno poroča o stanju marketinške industrije pri nas in po svetu, a za tovrstne raziskave potrebujejo udeležence, ki poročajo o delu, vrednotah, načrtih in razumevanjih dela.

V novi raziskavi IAB panela bodo raziskovali družbena omrežja in vplivnostni marketing. Bralce MM-a prosijo, naj sodelujejo s klikom na to povezavo.

»Ko smo zagnali naš strokovni spletni panel, smo naredili prvo raziskavo prav o družbenih omrežjih. Od takrat je minilo že 3 leta, zato smo sklenili, da je prišel čas, da zopet preverimo, kakšno je aktualno stanje na tem področju v Sloveniji,« so zapisali in poudarili, da so letos temo povezali z vplivnostnim marketingom, saj so družbena omrežja naravni prostor delovanja vplivnežev.

Anketa po besedah Nataše Smirnov, predstavnice IAB Slovenija, vzame manj kot 10 minut časa, sodelujoči pa bodo po reševanju pridobili »celovito poročilo o spremembah od leta 2021 in naredili veliko dobrega za skupnost in prihodnost digitalnega marketinga.«

Rezultate raziskave bo IAB Slovenija razkril na Akademiji IAB Slovenija 10. septembra 2024.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji