z
Aktualno

IAB Slovenija vabi k sodelovanju v raziskavi

IAB Slovenija redno poroča o stanju marketinške industrije pri nas in po svetu, a za tovrstne raziskave potrebujejo udeležence, ki poročajo o delu, vrednotah, načrtih in razumevanjih dela.

V novi raziskavi IAB panela bodo raziskovali družbena omrežja in vplivnostni marketing. Bralce MM-a prosijo, naj sodelujejo s klikom na to povezavo.

»Ko smo zagnali naš strokovni spletni panel, smo naredili prvo raziskavo prav o družbenih omrežjih. Od takrat je minilo že 3 leta, zato smo sklenili, da je prišel čas, da zopet preverimo, kakšno je aktualno stanje na tem področju v Sloveniji,« so zapisali in poudarili, da so letos temo povezali z vplivnostnim marketingom, saj so družbena omrežja naravni prostor delovanja vplivnežev.

Anketa po besedah Nataše Smirnov, predstavnice IAB Slovenija, vzame manj kot 10 minut časa, sodelujoči pa bodo po reševanju pridobili »celovito poročilo o spremembah od leta 2021 in naredili veliko dobrega za skupnost in prihodnost digitalnega marketinga.«

Rezultate raziskave bo IAB Slovenija razkril na Akademiji IAB Slovenija 10. septembra 2024.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji