lego
Aktualno

Igra je vaša supermoč

Blagovna znamka kock Lego znova spodbuja k igri. Tako otroke kot odrasle.

Predstavili so kar petminutni kratek film, ki je nastal v sodelovanju med Legovo lastno kreativno agencijo in agencijo Droga5 Dublin. Film so naslovili »Igra je vaša supermoč« (»Play is Your Superpower«), v njem pa spremljamo skupino otrok, ki si s pomočjo kock Lego popestrijo dolgočasen dan, ki ga preživljajo v službi svojih staršev. Za zvezdniški pridih je poskrbela igralka Jane Lynch (znana predvsem iz serije Glee), ki igra z delom obsedeno direktorico podjetja.

Oglas so predstavili pred svetovnim dnevom igre, ki ga slavimo 12. oktobra. Kot pravijo, želijo z njim spodbuditi odrasle, da igro postavijo na prvo mesto v življenju svojih otrok. Nedavna raziskava je namreč pokazala, da otroci med igranjem v povprečju preživijo le 2 odstotka svojega tedna (kar ustreza sedmim uram). »Že več kot 90 let smo zagovorniki otrok in njihove pravice do igre. Verjamemo, da igra pomaga otrokom razviti veščine, kot so ustvarjalnost, samozavest in komunikacija, te veščine pa jim pomagajo pri učenju in doseganju uspehov danes in v prihodnosti,« je ob tej priložnosti povedala Julia Goldin, vodja izdelkov in trženja pri skupini Lego.

lego play

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji