bla
Aktualno

IKEA Ljubljana praznuje prvi rojstni dan

Danes mineva eno leto, odkar smo Slovenci dočakali prvo Ikeino prodajalno tudi pri nas. Po številkah sodeč smo jo sprejeli odlično.

Ob prvem rojstnem dnevu trgovine so v Ikei Slovenija razkrili nekaj številk, za katere pravijo, da odražajo topel sprejem Ikee pri Slovencih. V enem letu je v trgovini v BTC Cityju in v spletni trgovini www.IKEA.si nakupovalo 1.110.982 kupcev, klubu IKEA family pa se je pridružilo 125.100 novih članov. Med drugim smo kupili 120.000 lončnic IKEA (šest za vsako gospodinjstvo v Kopru), med najbolje prodajanimi izdelki pa so bili kozarci, ki smo jih kupili okoli 293.000.  »To je dovolj, da bi z njimi lahko naenkrat nazdravila celotna Ljubljana in še več. Naši kupci so pojedli tudi 212.580 mesnih in zelenjavnih hot dogov. Če bi jih jedli skupaj, bi si okusen obrok lahko delila desetina Slovencev,« pravijo v Ikeii Slovenija.

ikea lj

Cas Lachaert, vodja trga IKEA Slovenija, pri tem poudarja, da ves čas sledijo svoji viziji: ustvarjati boljši vsakdan za mnogo ljudi. »To pomeni, da čim več ljudem omogočimo dostop do zdravih in trajnostnih rešitev za opremljanje doma. IKEA Slovenija je v ljubljanski trgovini že uvedla vrsto trajnostnih rešitev, ki odsevajo okoljevarstveno zavezanost podjetja, kot so sončne celice, geotermalna črpalka za ogrevanje in sistem za zbiranje deževnice, namenjene izpiranju in zalivanju. Trgovina IKEA v Ljubljani je tudi ena od najbolj centralno lociranih v regiji, zaradi česar je zlahka dostopna peš, na kolesu ali z javnim prevozom – na do okolja prijazen način,« pravi in izpostavi še eno stvar – da je podjetje IKEA Slovenija predano tudi ustvarjanju vključujočeega in spolno enakopravnega delovnega okolja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji