spotify
Aktualno

Industrija pretakanja glasbe bo leta 2022 težka 27 milijard dolarjev

Industrija pretočne glasbe vztrajno raste in ponudniki pretočnih glasbenih vsebin bodo v prihodnje še povečevali svoj prodor na trgu.

Aplikacije ponudnikov pretočnih glasbenih vsebin so v zadnjem desetletju postale najprimernejši in najbolj prilljubljen način poslušanja glasbe. Priljubljenost platform, kot so Spotify, Deezer ali Apple Music, še vedno vztrajno narašča, in to se izkazuje tudi v njihovih poslovnih rezultatih, industrija pretakanja glasbe naj bi leta 2022 dosegla 27 milijard dolarjev prihodkov.

Letni prihodek v industriji se povečuje, v primerjavi z lanskim, ki je znašal 23,29 milijard, se je povečal za 14 odstotkov. StockApps napoveduje, da bi lahko naslednje leto postala industrija težka nekaj manj kot 30 milijard dolarjev. Ko so raziskali rast industrije, so ugotovili, naj bi se industrija pretakanja glasbe v desetletju več kot potrojila.

Združene države močno prednjačijo

Najpomembnejši trg za industrijo pretakanja glasbe so ZDA, le tam bodo v letu 2022 ustvarili 9,8 milijarde dolarjev prihodkov, torej 37 odstotkov svetovnega deleža.

Kitajska, kot drugouvrščena po višini prihodka, je v resnici na zelo oddaljenem drugem mestu z 2,5 milijarde dolarjev prihodkov, pričakovanih v letu 2022. Na tretjem mestu najdemo Združeno kraljestvo z 1,8 milijarde dolarjev prihodkov, na četrtem mestu Japonsko (1,5 milijarde dolarjev) in na petem Nemčijo (1,4 milijarde dolarjev).

Vyom Chaudhary, urednik pri StockApps, je komentiral: »Očitno je, da je večina uporabniške baze pretakanja glasbe v razvitih državah. Lahko pričakujemo, da bo industrija še naprej rasla, saj pretakanje glasbe povečuje svoj prodor na prihajajoče trge.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji