Expand the Room
Aktualno

Infinum je prevzel ameriško digitalno agencijo Expand the Room

Eno od največjih hrvaških IT podjetij, Infinum, ki ima pisarno tudi v Ljubljani, je prevzelo kreativno digitalno agencijo s sedežem v New Yorku, ExpandTheRoom (ETR).

Večkrat nagrajena neodvisna agencija za oblikovanje in razvoj digitalnih izdelkov, ki med drugim sodeluje s podjetji, kot so Philips, KPMG, Porsche in Nike, s tem korakom širi svoje delovanje v Združenih državah Amerike ter se tako odziva na naraščajoče povpraševanje na področju strateške digitalne preobrazbe.

Kot pravijo, ta pridobitev predstavlja pomembno novo poglavje v rasti Infinuma. Podjetje trenutno posluje iz osmih pisarn v Evropi in ZDA ter zaposluje približno 400 strokovnjakov s področja oblikovanja in razvoja digitalnih izdelkov. Od ustanovitve stalno sodeluje z velikimi globalnimi znamkami pri ustvarjanju inovativnih rešitev za različne sektorje, vključno z avtomobilskim, finančnim, zdravstvenim, gostinskim in trgovskim.

»Naša glavna motivacija za prevzem je bila vzpostavitev močnejše prisotnosti v Združenih državah. Z obstoječo pisarno v New Yorku smo že dosegali odlične rezultate na tem trgu, a z okrepitvijo iz ETR-ja bomo naše poslovanje dvignili na višjo raven. Ponosni smo, da lahko s prevzemom pozdravimo izkušeno in strokovno ekipo, ki že ima močno bazo strank, kot so Reuters, Citibank, Business Insider in Honda. Verjamem, da bomo na ta način obstoječim strankam zagotovili še boljšo storitev, z večjo ekipo v ZDA pa bomo lažje prišli tudi do novih strank,« je dejal Nikola Kapraljević, izvršni direktor podjetja Infinum.

»Povpraševanje po vrhunski uporabniški izkušnji je na vrhuncu. Z uvedbo tehnologij, kot je umetna inteligenca, se bo potreba po digitalni transformaciji le še povečala. Vstopamo v novo dobo in na lastne oči vidimo, da blagovne znamke iščejo dodatno strokovno znanje za prilagajanje novim okoliščinam. Glede na te trende Infinum in ETR strateško združujeta moči, da bi bolje vodila in usmerjala globalne stranke skozi izzive, s katerimi se bodo soočali v prihodnosti,« dodaja James Cole, izvršni direktor ExpandTheRoom.

Kaj pa Infinum v Sloveniji?

»Akvizicija digitalnega podjetja ETR z neprecenljivimi izkušnjami na področju uporabniške izkušnje in oblikovanja uporabniškega vmesnika bo imela izjemno pozitiven vpliv tudi na naše slovenske naročnike. S tem povečujemo svojo sposobnost zagotavljanja najboljših UX- in UI-rešitev na trgu. Ameriška ekspertiza nam bo omogočila, da še bolj natančno prilagodimo uporabniške izkušnje naših produktov in storitev, kar bo našim naročnikom omogočilo privabljanje in zadrževanje strank ter povečanje njihove konkurenčnosti. S tem korakom utrjujemo našo predanost kakovosti in inovacijam ter verjamemo, da bomo s pomočjo teh izkušenj še bolj izpolnili pričakovanja naših slovenskih strank v digitalni dobi,« meni Tamara Lah Momčilović, izvršna direktorica Infinum Slovenija.

tamara lah momcilovic

Tomislav Car, predsednik skupine Infinum, Tamara Lah Momčilović direktorica Infinum Slovenija

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji