ig
Aktualno

Instagram je za vplivnostni marketing še vedno številka ena

Kljub naraščajoči in vse močnejši konkurenci ohranja Instagram svoj položaj najboljše platforme za vplivnostni marketing.

Blagovne znamke, ki se za utrjevanje ugleda in promocijo storitev ali izdelkov poslužujejo vplivnostnega marketinga, bodo v ZDA vplivnežem na Instagramu letos skupno namenile 2,23 milijarde dolarjev, 948 milijonov dolarjev bodo od njih prejeli vplivneži na YouTubu, 774,8 milijona dolarjev pa vplivneži na TikToku, ocenjuje analitična družba Insider Intelligence.

Rast TikToka in z njim vplivnostnega marketinga na platformi je izjemno hitra, zato analitiki napovedujejo, da bo do leta 2024 (v manj kot letu in pol) prehitel tako podjetje Meta (Facebook in Instagram) kot tudi Google (YouTube). Oglaševalci namreč uporabljajo TikTok v ta namen bolj pogosto kot YouTube, le da so zneski na platformi kitajskega porekla nižji.

Nanovplivneži v ospredju

Nanovplivneži (ustvarjalci na družbenih omrežjih, ki imajo manj kot 5.000 sledilcev) predstavljajo najhitreje rastoči segment vplivnostnega marketinga. Blagovne znamke si jih za sodelovanje izbirajo vse bolj pogosto, zato se je njihova pojavnost v enem letu povečala za kar 220 odstotkov, še ugotavljajo pri Insider Intelligence. Naraščajoči trend povezujejo z vse večjo potrebo občinstva po avtentičnosti.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji