ig
Aktualno

Instagram je za vplivnostni marketing še vedno številka ena

Kljub naraščajoči in vse močnejši konkurenci ohranja Instagram svoj položaj najboljše platforme za vplivnostni marketing.

Blagovne znamke, ki se za utrjevanje ugleda in promocijo storitev ali izdelkov poslužujejo vplivnostnega marketinga, bodo v ZDA vplivnežem na Instagramu letos skupno namenile 2,23 milijarde dolarjev, 948 milijonov dolarjev bodo od njih prejeli vplivneži na YouTubu, 774,8 milijona dolarjev pa vplivneži na TikToku, ocenjuje analitična družba Insider Intelligence.

Rast TikToka in z njim vplivnostnega marketinga na platformi je izjemno hitra, zato analitiki napovedujejo, da bo do leta 2024 (v manj kot letu in pol) prehitel tako podjetje Meta (Facebook in Instagram) kot tudi Google (YouTube). Oglaševalci namreč uporabljajo TikTok v ta namen bolj pogosto kot YouTube, le da so zneski na platformi kitajskega porekla nižji.

Nanovplivneži v ospredju

Nanovplivneži (ustvarjalci na družbenih omrežjih, ki imajo manj kot 5.000 sledilcev) predstavljajo najhitreje rastoči segment vplivnostnega marketinga. Blagovne znamke si jih za sodelovanje izbirajo vse bolj pogosto, zato se je njihova pojavnost v enem letu povečala za kar 220 odstotkov, še ugotavljajo pri Insider Intelligence. Naraščajoči trend povezujejo z vse večjo potrebo občinstva po avtentičnosti.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji