Instagram je za vplivnostni marketing še vedno številka ena
Kljub naraščajoči in vse močnejši konkurenci ohranja Instagram svoj položaj najboljše platforme za vplivnostni marketing.
Kaja Kovič
Blagovne znamke, ki se za utrjevanje ugleda in promocijo storitev ali izdelkov poslužujejo vplivnostnega marketinga, bodo v ZDA vplivnežem na Instagramu letos skupno namenile 2,23 milijarde dolarjev, 948 milijonov dolarjev bodo od njih prejeli vplivneži na YouTubu, 774,8 milijona dolarjev pa vplivneži na TikToku, ocenjuje analitična družba Insider Intelligence.
Rast TikToka in z njim vplivnostnega marketinga na platformi je izjemno hitra, zato analitiki napovedujejo, da bo do leta 2024 (v manj kot letu in pol) prehitel tako podjetje Meta (Facebook in Instagram) kot tudi Google (YouTube). Oglaševalci namreč uporabljajo TikTok v ta namen bolj pogosto kot YouTube, le da so zneski na platformi kitajskega porekla nižji.
Nanovplivneži v ospredju
Nanovplivneži (ustvarjalci na družbenih omrežjih, ki imajo manj kot 5.000 sledilcev) predstavljajo najhitreje rastoči segment vplivnostnega marketinga. Blagovne znamke si jih za sodelovanje izbirajo vse bolj pogosto, zato se je njihova pojavnost v enem letu povečala za kar 220 odstotkov, še ugotavljajo pri Insider Intelligence. Naraščajoči trend povezujejo z vse večjo potrebo občinstva po avtentičnosti.