a
Aktualno

Instagram uvaja nove možnosti za upravljanje z zasebnimi sporočili

Instagram uvaja nove izboljšave upravljanja z zasebnimi sporočili, da bi z njimi lahko uporabnike zaščitili pred nezaželeno vsebino.

Zasebna sporočila od neznanih uporabnikov bodo omejena na besedilno povabilo k pogovoru, prejemnik pa bo moral nadaljno interakcijo odobriti. Posamezen uporabnik lahko povabilo za klepet pošlje le enkrat.

Posodobitev je namenjena predvsem omejevanju robotov in neprijetnih vsebin ter naj bi najbolj pozitivno vplivala na ženske uporabnice, ki na žalost velikokrat prejmejo nezaželeno in neprimerno vsebino.

Instagram želi, da bi se vsak uporabnik v svojem klepetalniku počutil opolnomočenega in zato ne bo več dovolil, da bi neznani uporabnik brez dovoljenja drugim pošiljal slike, videe ali dolga sporočila.

Sprememba je del večje pobude za več varnosti na Instagramu in Facebooku, s katero želijo mlade uporabnike zaščititi pred nezaželenimi interakcijami.

 

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam pridružite na dogodku Dan_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga Marketing magazin organizira marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana. Na lanskem dogodku smo si s Tino Dobovšek, ustanoviteljico podjetja InstaCoach, pogledali, kako je Instagram spremenil svojo strategijo, katere so v letu 2023 njegove prioritete, koliko še zaostajamo za tujino in kakšne so napovedi za prihodnost. Svojo strategijo na Instagramu je predstavil tudi nekdanji slovenski predsednik Borut Pahor in nam zaupal, kako postati Kralj Instagrama.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji