smeh
Aktualno

Javnost si želi in potrebuje zabavne oglase

91 odstotkov ljudi po vsem svetu ima raje zabavne blagovne znamke, ki jih z oglasi nasmejijo, kljub temu pa se 95 odstotkov večjih podjetij boji uporabe humorja v interakciji s potrošniki.

Poročilo o sreči, ki so ga pripravili v podjetju Oracle z avtorico podkastov Gretchin Rubin, je pokazalo, da 45 odstotkov ljudi po vsem svetu že več kot dve leti ni občutilo prave sreče.

V raziskavi so ljudi spraševali tudi o oglaševanju in ugotovili, da si 90 odstotkov ljudi bolj zapomni oglase, ki so zabavni, 72 odstotkov ljudi pa bi izbralo humorno blagovno znamko pred konkurenco. Kljub znanemu dejstvu le 20 odstotkov blagovnih znamk poroča o uporabi humorja v oglaševanju.

Poročilo o sreči temelji na anketi, ki so jo opravili med več kot 12.000 potrošniki in vodilnimi podjetji z vsega sveta. Namen poročila je najti najboljše načine za opolnomočenje ljudi in njihove sreče po pandemiji, ki je vplivala na 25-odstotno povečanje razširjenosti tesnobe in depresije po vsem svetu. Prav zaradi tega potrošniki hrepenijo po izkušnjah, ki jih nasmejejo; tudi v oglaševalski industriji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji