Javnost si želi in potrebuje zabavne oglase
91 odstotkov ljudi po vsem svetu ima raje zabavne blagovne znamke, ki jih z oglasi nasmejijo, kljub temu pa se 95 odstotkov večjih podjetij boji uporabe humorja v interakciji s potrošniki.
Kaja Kovič
Poročilo o sreči, ki so ga pripravili v podjetju Oracle z avtorico podkastov Gretchin Rubin, je pokazalo, da 45 odstotkov ljudi po vsem svetu že več kot dve leti ni občutilo prave sreče.
V raziskavi so ljudi spraševali tudi o oglaševanju in ugotovili, da si 90 odstotkov ljudi bolj zapomni oglase, ki so zabavni, 72 odstotkov ljudi pa bi izbralo humorno blagovno znamko pred konkurenco. Kljub znanemu dejstvu le 20 odstotkov blagovnih znamk poroča o uporabi humorja v oglaševanju.
Poročilo o sreči temelji na anketi, ki so jo opravili med več kot 12.000 potrošniki in vodilnimi podjetji z vsega sveta. Namen poročila je najti najboljše načine za opolnomočenje ljudi in njihove sreče po pandemiji, ki je vplivala na 25-odstotno povečanje razširjenosti tesnobe in depresije po vsem svetu. Prav zaradi tega potrošniki hrepenijo po izkušnjah, ki jih nasmejejo; tudi v oglaševalski industriji.