z
Aktualno

JCDecaux praznuje 60 let; tudi pri nas

Pred 60 leti je Jean-Claude Decaux predstavil nov koncept financiranja uličnega pohištva z oglaševanjem. S to inovacijo je družinski posel povzdvignil v največjega globalnega ponudnika zunanjega oglaševanja.

Del te uspešne zgodbe je tudi Europlakat, ki je v Slovenijo pripeljal sistema izposoje koles Bicikelj in Mbajk, skrbi za avtobusne nadstrešnice v slovenskih mestnih občinah in ponuja paleto formatov zunanjega oglaševanja. Vse več prihodkov v skupini JCDecaux in tudi v Europlakatu ustvarijo s sodobnimi digitalnimi prikazovalniki.

Ker pa osnova zunanjih medijev ostaja plakat, so v skupini JCDecaux vse zaposlene ob praznovanju 60. obletnice obdarovali s plakatom priznanega danskega umetnika Per Arnoldija, ki ponazarja strast, inovacije in trajnostni razvoj, ki so zapisani v poslanstvu podjetja; tako so obletnico simbolično obeležili v vseh državah.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji