z
Aktualno

JCDecaux praznuje 60 let; tudi pri nas

Pred 60 leti je Jean-Claude Decaux predstavil nov koncept financiranja uličnega pohištva z oglaševanjem. S to inovacijo je družinski posel povzdvignil v največjega globalnega ponudnika zunanjega oglaševanja.

Del te uspešne zgodbe je tudi Europlakat, ki je v Slovenijo pripeljal sistema izposoje koles Bicikelj in Mbajk, skrbi za avtobusne nadstrešnice v slovenskih mestnih občinah in ponuja paleto formatov zunanjega oglaševanja. Vse več prihodkov v skupini JCDecaux in tudi v Europlakatu ustvarijo s sodobnimi digitalnimi prikazovalniki.

Ker pa osnova zunanjih medijev ostaja plakat, so v skupini JCDecaux vse zaposlene ob praznovanju 60. obletnice obdarovali s plakatom priznanega danskega umetnika Per Arnoldija, ki ponazarja strast, inovacije in trajnostni razvoj, ki so zapisani v poslanstvu podjetja; tako so obletnico simbolično obeležili v vseh državah.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji