JCDecaux praznuje 60 let; tudi pri nas
Pred 60 leti je Jean-Claude Decaux predstavil nov koncept financiranja uličnega pohištva z oglaševanjem. S to inovacijo je družinski posel povzdvignil v največjega globalnega ponudnika zunanjega oglaševanja.
Del te uspešne zgodbe je tudi Europlakat, ki je v Slovenijo pripeljal sistema izposoje koles Bicikelj in Mbajk, skrbi za avtobusne nadstrešnice v slovenskih mestnih občinah in ponuja paleto formatov zunanjega oglaševanja. Vse več prihodkov v skupini JCDecaux in tudi v Europlakatu ustvarijo s sodobnimi digitalnimi prikazovalniki.
Ker pa osnova zunanjih medijev ostaja plakat, so v skupini JCDecaux vse zaposlene ob praznovanju 60. obletnice obdarovali s plakatom priznanega danskega umetnika Per Arnoldija, ki ponazarja strast, inovacije in trajnostni razvoj, ki so zapisani v poslanstvu podjetja; tako so obletnico simbolično obeležili v vseh državah.