AI oglas
Aktualno

Je to prvi AI oglas?

Kako pritegniti pozornost oziroma opozoriti na svoj oglas? Pri blagovni znamki kikirikijevega masla Gary & Bary’s Peanut Butter so se odločili, da bodo nase opozorili s prvim AI-oglasom.

Zasnovali so ga v sodelovanju z izraelsko agencijo Lift, v njem pa spremljamo podobe psov, ki so očitno navdušeni nad kikirikijevim maslom. Kot pravijo, so se za uporabo orodij umetne inteligence pri ustvarjanju oglasa odločili predvsem zato, ker je čas, da v oglaševanju sprejmemo spremembe, ki jih prinaša tehnologija.

Matan Cohen Grumi, lastnik agencije Lift, meni, da bo generacija Z spremenila način, kako nastajajo videooglasi, hkrati pa je tudi opisal sam proces nastanka oglasa – najprej je v orodju Midjourney ustvaril fotografije, ki jih je nato animiral z orodjema Runway in Pika Labs. Sledila sta še montaža posnetkov ter dodajanje glasbe in napisov, kar pa je potekalo na tradicionalen način.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji