Je to prvi AI oglas?
Kako pritegniti pozornost oziroma opozoriti na svoj oglas? Pri blagovni znamki kikirikijevega masla Gary & Bary’s Peanut Butter so se odločili, da bodo nase opozorili s prvim AI-oglasom.
Zasnovali so ga v sodelovanju z izraelsko agencijo Lift, v njem pa spremljamo podobe psov, ki so očitno navdušeni nad kikirikijevim maslom. Kot pravijo, so se za uporabo orodij umetne inteligence pri ustvarjanju oglasa odločili predvsem zato, ker je čas, da v oglaševanju sprejmemo spremembe, ki jih prinaša tehnologija.
Matan Cohen Grumi, lastnik agencije Lift, meni, da bo generacija Z spremenila način, kako nastajajo videooglasi, hkrati pa je tudi opisal sam proces nastanka oglasa – najprej je v orodju Midjourney ustvaril fotografije, ki jih je nato animiral z orodjema Runway in Pika Labs. Sledila sta še montaža posnetkov ter dodajanje glasbe in napisov, kar pa je potekalo na tradicionalen način.