mm
Aktualno

Jenny McCarthy in Carmen Electra oživeli sanje vsakega moškega iz devetdesetih

Igralki Jenny McCarthy in Carmen Electra sta v najnovejši tržnokomunikacijski akciji za Skims, blagovno znamko Kim Kardashian, pozirali v kopalkah in umivali avtomobile v avtopralnici.

Igralki sta kot »seks simbola« zasloveli že v 90. letih, leta 2005 sta skupaj posneli film Umazana ljubezen, tokrat pa sta združili moči kot manekenki za kopalke Skims, ki jih oblikuje Kim Kardashian. Slednja ni le lastnica blagovne znamke Skims, sama skrbi tudi za oblikovanje, operativno vodenje in marketinške aktivnosti. V preteklosti je večkrat za kampanje uporabila slavne in tako se je tokrat odločila oživeti »moške mokre sanje iz devetdesetih«, kot so se izrazili v tujih medijih. 

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji