Jogobella
Aktualno

Jogobella na svojo 25-letnico opozarja z radijskim oglaševanjem

Blagovna znamka Jogobella letos praznuje četrt stoletja, ves ta čas pa so znani predvsem po sadnih jogurtih s posebno velikimi koščki sadja.

Danes si ob imenu tega jogurta večina verjetno začne mrmrati znani Jogobella jingle, ki se nam je pred leti vtisnil v spomin zaradi televizijskega oglasa, v katerem jagode skačejo v svež jogurt. Jingle so obudili tudi v radijski kampanji, ki so jo pri nas ob 25-letnici pospremili z nagradno igro na Radiu Center. Kot pravijo, so v njej želeli obuditi znano glasbo v v zavesti kupcev.

Ob rojstnem dnevu so razkrili tudi nekaj zanimivosti, na primer to, da je njihov najbolj znan in priljubljen okus jagoda in da so za svojega četrt stoletja pripravili tudi štiri nove okuse.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji