z
Aktualno

Juicy Marbles po novem tudi v prodajalnah Whole Foods in Tesco

Slovenska blagovna znamka Juicy Marbles, ki z lastno tehnologijo proizvaja »zrezke« na rastlinski osnovi, je po novem tudi na prodajnih policah britanskih trgovskih verig Whole Foods in Tesco.

Britanci so se lahko te dni razveselili prihoda najbolj znanega rastlinskega zrezka v več kot 350 trgovin Tesco. Podpis partnerstva s Tescom je za Juicy Marbles tretji večji distribucijski posel v Veliki Britaniji, in sicer po Waitrose in Whole Foods. V Veliki Britaniji namreč zaznavajo precejšnje povečanje povpraševanja po vsestranskih, visokokakovostnih rastlinskih mesnih izdelkih, saj želijo kupci zmanjšati porabo in vnos mesa. Luka Sinček, soustanovitelj podjetja Juicy Marbles, je izjavil, da sta Tesco pritegnila vsestranskost in kakovost izdelka, ter uspeh oziroma odlična prodaja.

Cenejši od pravega mesa

Izdelki Juicy Marbles bodo na prodajnih policah Tesca naprodaj po devet funtov (dobrih deset evrov), za  imetnike kartice Tesco Clubcard pa dva funta manj. V poslovni reviji Vegconomist, ki poroča o poslovnih podvigih na področju veganskega prehranjevanja, so ugotovili, da je cena rastlinskega nadomestka mesa cenejša kot pravo meso, za katerega kupci odštejejo en funt več (za isto količino).

V Veliki Britaniji je bila blagovna znamka Juicy Marbles prvič na voljo kot omejena izdaja februarja 2022, na trgovske police pa je prišla leto dni pozneje, in sicer v trgovine Waitrose. Tam naj bi bilo v prvih štirih dneh prodanih 86 odstotkov zalog izdelkov, kar je preseglo vsa pričakovanja trgovca. Podoben uspeh je znamka doživela v prodajalnah Whole Foods, v katerih so njeni izdelki dosegljivi od novembra lani.

Luka Sinček je nedavne uspehe šaljivo komentiral: »Zelo mi je toplo pri srcu, ko opazujem, kako se Otok zaljublja v naše zrezke. Navdušeni smo nad sodelovanjem s Tescom, ki bo s tako razširjeno verigo prodajaln pospešil naš načrt, da z našimi izdelki v vsak dom prinesemo več ljubezni in nežnosti. Edina slaba stran je sodelovanja je, da so nas prisilili, da z embalaže odstranimo vse kletvice, a s tem lahko živimo.«

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji