z
Aktualno

Jung von Matt na Cannes Lions: »Pozabite na Carlton, mi spimo v hostlu!«

Kreativna agencija Jung von Matt je želela izkušnjo festivala Cannes Lions približati čim več svojim zaposlenim in tako so jih nanj popeljali kar 95. Kako jim je to uspelo po finančni plati?

Tako, da so se vsi zaposleni malce žrtvovali in namesto v hotelu spijo v hostlu. Cannes namreč postaja vsako leto dražji in ekskluzivnejši, agencija Jung von Matt pa je ponovno dokazala svojo kreativnost tudi v praksi in kot pravijo, festival za svoje zaposlene »popolnoma demokratizirala« .

Odločili so se namreč, da oklestijo stroške luksuznih prenočišč in raje povečajo število zaposlenih, ki se bodo udeležili festivala. Tako so rezervirali kanski hostel Banana’s Camp za kar 95 oseb, kar je  skoraj 9 odstotkov zaposlenih v agenciji. Zanimivo, tudi generalni direktor agencije Peter Figge biva v skupni sobi, zato da lahko čim več zaposlenih doživlja Cannes in vse kreativne priložnosti, ki jih ponuja festival.

Adijo, sobe v ekskluzivnih hotelih

Medtem ko se vodje drugih agencij borijo za sobe v ekskluzivnih hotelih, kot sta Carlton in Martinez, se bodo zaposleni v Jung von Matt – tako višji kot nižji kadri – naselili v hostlu, ki obljublja, da bo središče za skupno učenje, druženje in gledanje nogometa.

Vsi spijo v skupnih spalnicah hostla Banana’s Camp, ki sprejmejo od dva do osem ljudi, in si delili kopalnice, kuhinjo, dnevni prostor in pralne zmogljivosti.

Hostel Banana’s Camp se nahaja le 100 metrov od središča Cannesa in je 14 minut hoje oddaljen od Palais du Festival, kjer potekajo večji del predavanj in podelitve nagrad.

Pestro dogajanje v hostlu

Hostel ima vrt, teraso in prostor za dogodke, kjer se agencija zbira za sestanke, pogovore, projekcije, piknike in manjše zabave. V hostlu prav tako predvajajo festivalski program ter ključni tekmi na evropskem nogometnem prvenstvu, na katerih nastopita nemška in avstrijska ekipa.

Peter Figge, generalni direktor Jung von Matt, je povedal: »Kdo potrebuje luksuzne hotele in lastne kopalnice? Letos smo želeli deliti Cannes s še več sodelavci in sprejeti bolj demokratično izkušnjo, ki jo lahko uživamo skupaj. To bo zelo zabavno.«

z

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji