bledcom2
Aktualno

Jutri se začne že 30. BledCom

Letošnji jubilejni 30. mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi bo 30. junija in 1. julija 2023 na Bledu, osredotočal pa se bo na komuniciranje in trajnost.

Mednarodna konferenca BledCom 2023, ki jo bo odprl dr. Iztok Prezelj, dekan Fakultete za družbene vede, bo tudi letos potekala v organizaciji Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani ter pod vodstvom prof. dr. Dejana Verčiča. Referate bodo predstavili profesorji in praktiki iz 24 držav in petih celin (Avstralije, Avstrije, Češke, Finske, Hong Konga, Hrvaške, Italije, Južne Afrike, Južne Koreje, Kanade, Kitajske, Nemčije, Nizozemske, Nove Zelandije, Poljske, Portugalske, Romunije, Slovenije, Španije, Švedske, Turčije, Velike Britanije, Združenih Arabskih Emiratov in ZDA).

BledCom je sicer prvič potekal leta 1994. Pobudniki dogodka so bili prof. dr. Dejan Verčič (UL FDV, Slovenija), Danny Moss (Manchester Metropolitan University, VB) in Toby MacManus (Bornemouth University, VB), nastal pa je kot odgovor na naraščajočo potrebo po globalni izmenjavi mnenj in znanj na področjih korporativnega in marketinškega komuniciranja, javnih odnosov in odnosov z javnostmi ter upravljanja ugleda.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji