jy
Aktualno

JYSK spodbuja zeleno razmišljanje

Da bi kupce v prazničnem času spodbudili k trajnostnemu in zelenemu načinu razmišljanja, je JYSK tudi letos na družbenih omrežjih predstavil akcijo »Čarobnost praznikov izpod tvojih rok«.

V okviru akcije poudarjajo, da najboljše ideje za božično ureditev doma pogosto pridejo spontano, pri tem pa je lahko narava neizčrpen vir navdiha. Poleg tega je eno od najpomembnejših sporočil akcije to, da so najlepši spomini tisti, v katere vložimo svoj čas in trud.

Akciji so se pridružili številni vplivneži, ki so s kombinacijo naravnih dekoracij in materialov ustvarili svojo trajnostno praznično dekoracijo za vrata ali steno, kreacije pa so delili s sledilci na družbenih omrežjih in jih pospremili s ključnikom #JYSKCarobnostPraznikov. »Nakup okraskov ni vedno najboljša rešitev, saj bodo doma izdelani okraski zagotovo pristni, poleg tega pa imate z izdelavo osebnih okraskov priložnost, da se kreativno izrazite in tudi kakovostno preživite čas s svojo družino,« pravijo v JYSK-u.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji