nn
Aktualno

Kaj občinstvu prinaša vseslovenski projekt Radioplayer Slovenija?

Na Avdiofestivalu, festivalu avdioprodukcije in radijskega medija Radia Slovenija, so predstavili novo tehnološko storitev in aplikacijo Radioplayer, ki bo omogočala enovit dostop do različnih radijskih vsebin.

Na okrogli mizi z naslovom Radio jutri, na kateri so sodelovali Gregor Memedović (Next Media), Simon Prelesnik (Media24), Andrej Vodušek (Infonet) ter Mirko Štular (Radio Slovenija), so predstavili glavna cilja razvojnega projekta Radioplayer Slovenija, tehnološkega standarda in enotne uporabniške avdio izkušnje za naprave, povezane z internetom. To sta krepitev radijskega trga in ohranitev položaja radia ob razmahu tehnoloških velikanov. »Projekt vzpostavlja tehnološki standard in enotno uporabniško avdioizkušnjo za naprave, povezane z internetom. Radioplayer je tehnologija in predvajalnik za povezana vozila in spletne strani ter aplikacija za mobilni telefon in pametne naprave,« so dejali na okrogli mizi. »Podjetje Radioplayer Worldwide bo v imenu radijskega trga sklepalo pogodbe in dogovore z avtomobilskimi proizvajalci, tako bo ta prednastavljena tehnološka rešitev na voljo tudi slovenskim uporabnikom v sodobnih avtomobilih, ki so povezani z internetom.«

Projekt deluje že v 20 državah, zdaj pa se je na pobudo Radia Slovenija priključila tudi večina slovenskih radijskih postaj, ki se bodo povezale za boljše uporabniške izkušnje vseh poslušalcev radia v Sloveniji. »To je pravzaprav orodje, s katerim bodo poslušalci bistveno lažje pridobili vse avdio vsebine, ki jih zanimajo in ki obstajajo pri nas, bodisi na svoj telefon, na pametni zvočnik ali na katero koli pametno napravo, lahko tudi televizijo,« so povedali na okrogli mizi in dodali, da uporabniku ne bo treba preklapljati med različnimi aplikacijami ali medijskimi izdajatelji.

Radioplayer bo v slovenščini na voljo 1. decembra, Slovenija pa bo tako postala  21. država na svetu in 20. v Evropi, kjer bo ponudnike radijskih vsebin povezoval Radioplayer.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji