Kaj si vplivneži resnično želijo od partnerstev z blagovnimi znamkami?
Študija medija Adweek in platforme Impact »Ghosted No More: The Secrets to Thriving Creator-Brand Partnerships«, ugotavlja, kaj si ustvarjalci želijo od svojih partnerstev z blagovnimi znamkami.
Kaja Kovič
Odnos med blagovnimi znamkami in ustvarjalci je zapleten, saj slednji vidijo partnerstvo kot priznanje njihovega pristnega odnosa, ki ga imajo z občinstvom. Bolj kot je ustvarjalec uspešen in všečen, več blagovnih znamk naveže stik z njim, a je medsebojna komunikacija lahko naporna in ne vedno jasna. Raziskava, ki sta jo skupaj izvedla medij AdWeek in platforma za upravljanje partnerstev Impact, kaže, da kar 43 odstotkov ustvarjalcev določene znamke ponesreči ali zanalašč ignorira, ker njihova komunikacija in odnos nista izrazita ali posebna.
Študija temelji na poglobljenih anketah z več kot 150 ameriškimi ustvarjalci-vplivneži in preučuje njihov odnos do dosega in vključevanja, plačilnih pogojev, rezultatov in drugega.
Zanimalo jih je, kaj spodbuja ustvarjalce k sodelovanju z blagovno znamko, kakšna je najboljša struktura plačil in zakaj se ustvarjalci na koncu odrečejo sodelovanju z določeno blagovno znamko.
Ključne ugotovitve ankete
Rezultati kažejo, da so vplivneži preobremenjeni s ponudbami partnerstev. 84 odstotkov ustvarjalcev se je strinjalo, da dobijo več prošenj za sodelovanje z blagovnimi znamkami, kot jih lahko sprejmejo. Pri realiziranih partnerstvih si ustvarjalci želijo dolgoročnega razmerja, ki pa ga gradijo tri komponente: kakovostni izdelki, visoko plačilo in ustvarjalna svoboda.
Ko so vplivneže spraševali glede vrste plačil, jih je večina odgovorila, da imajo najraje hibridni plačilni model. To pomeni, da dobijo del plačila vnaprej, en del po opravljenem delu, pozneje pa se višina plačila prilagodi glede na uspešnost njihovih skupnih kampanj. Pri Adweeku zapišejo: »Hibridni modeli plačil zagotavljajo, da se vplivneži počutijo spoštovane, hkrati pa nudijo spodbudo v obliki nizkega tveganja in visoke nagrade. Srečni ustvarjalci izdelujejo boljšo vsebino in ko jim blagovna znamka zagotovi, da prejmejo del plačila ne glede na uspešnost, blagovna znamka izkaže zaupanje in se vplivnežu hitreje vtisne v (pozitiven) spomin.«
Celotno poročilo si lahko prenesete TU.