apple china
Aktualno

Kako Apple osvaja Kitajsko? S tradicijo.

Apple je v sodelovanju z agencijo TBWA\Media Arts Lab Shanghai pripravil oglaševalsko akcijo za kitajsko novo leto, ki govori o večnosti, odpornosti in ohranjanju kitajske opere pri življenju.

Film z naslovom »Skozi pet prehodov« je zgodba o kitajskih vrlinah in tradiciji ter ohranjanju umetnosti kitajske opere, ki je ključni del kitajske novoletne tradicije. Sega namreč vse do prve dinastije cesarske Kitajske.

Apple in TBWA\Media Arts Lab Shanghai sta k sodelovanju povabila nagrajenega režiserja Peng Feija, ki je kratek film za oglaševalsko akcijo v celoti posnel z najnovejšim iPhonom 14 Pro Max. Zmogljive funkcije kamere, kot so akcijski način, osvetljen način pri šibki svetlobi in kinematografski način, čudovito zajamejo vse podrobnosti scene in nastopajočih.

Po besedah direktorja TBWA\Media Arts Lab Shanghai je režiser Peng Fei močno pripomogel k pristnosti zgodbe, saj je navdih za snemalni način črpal iz lastnih izkušenj in družinske tradicije v kitajski operi.

Barvno in stilsko dodelan kratek film si poglejte TU:

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji