apple china
Aktualno

Kako Apple osvaja Kitajsko? S tradicijo.

Apple je v sodelovanju z agencijo TBWA\Media Arts Lab Shanghai pripravil oglaševalsko akcijo za kitajsko novo leto, ki govori o večnosti, odpornosti in ohranjanju kitajske opere pri življenju.

Film z naslovom »Skozi pet prehodov« je zgodba o kitajskih vrlinah in tradiciji ter ohranjanju umetnosti kitajske opere, ki je ključni del kitajske novoletne tradicije. Sega namreč vse do prve dinastije cesarske Kitajske.

Apple in TBWA\Media Arts Lab Shanghai sta k sodelovanju povabila nagrajenega režiserja Peng Feija, ki je kratek film za oglaševalsko akcijo v celoti posnel z najnovejšim iPhonom 14 Pro Max. Zmogljive funkcije kamere, kot so akcijski način, osvetljen način pri šibki svetlobi in kinematografski način, čudovito zajamejo vse podrobnosti scene in nastopajočih.

Po besedah direktorja TBWA\Media Arts Lab Shanghai je režiser Peng Fei močno pripomogel k pristnosti zgodbe, saj je navdih za snemalni način črpal iz lastnih izkušenj in družinske tradicije v kitajski operi.

Barvno in stilsko dodelan kratek film si poglejte TU:

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji