Kako Hennessy in Nas slavita 50 let hip-hopa
Blagovna znamka Hennessy se je povezala z reperjem Nasom, s katerim sta ustvarila omejeno izdajo steklenic viskija »HenNASsy« in 360-stopinjsko kampanjo v čast 50. obletnici hip-hopa.
Kaja Kovič
Kako je videti kampanja »Rap Yours«?
Nas je posnel pripovedoval film, osredotočen na glasbeni žanr in blagovno znamko Hennessy na trgu pozicioniral kot prvo pijačo hip-hopa.
Izdajo viskija »HenNASsy« bodo predstavili na digitalnem dogodku 20. julija.
Kampanja »Rap Yours« bo vključevala aktivacijo umetne inteligence (UI), ki so jo poimenovali Hennessy AI.bum Covers. UI bo spreminjala selfije oboževalcev hip-hopa v naslovnice albumov iz različnih hip-hop obdobij.
Avgusta bosta NAS in Hennessy aktivirala tudi 14 veleposlanikov v ZDA, s katerimi bodo skupaj proslavili prispevke vsakega mesta k hip-hopu.
V središču kampanje je seveda izdelek, omejena izdaja steklenice konjaka s prenovljenim logotipom, ki je v središču praznovanja znamke in hip-hopa.
»Hennessy je nedvomno povezan s hip-hopom, vtkan je v tkivo žanra že desetletja,« je povedal Jasmin Allen, višji podpredsednik Hennessy v ZDA.