mm
Aktualno

Kako Hennessy in Nas slavita 50 let hip-hopa

Blagovna znamka Hennessy se je povezala z reperjem Nasom, s katerim sta ustvarila omejeno izdajo steklenic viskija »HenNASsy« in 360-stopinjsko kampanjo v čast 50. obletnici hip-hopa.

Kako je videti kampanja »Rap Yours«?

Nas je posnel pripovedoval film, osredotočen na glasbeni žanr in blagovno znamko Hennessy na trgu pozicioniral kot prvo pijačo hip-hopa.

Izdajo viskija »HenNASsy« bodo predstavili na digitalnem dogodku 20. julija.

Kampanja »Rap Yours« bo vključevala aktivacijo umetne inteligence (UI), ki so jo poimenovali Hennessy AI.bum Covers. UI bo spreminjala selfije oboževalcev hip-hopa v naslovnice albumov iz različnih hip-hop obdobij.

Avgusta bosta NAS in Hennessy aktivirala tudi 14 veleposlanikov v ZDA, s katerimi bodo skupaj proslavili prispevke vsakega mesta k hip-hopu.

V središču kampanje je seveda izdelek, omejena izdaja steklenice konjaka s prenovljenim logotipom, ki je v središču praznovanja znamke in hip-hopa.

»Hennessy je nedvomno povezan s hip-hopom, vtkan je v tkivo žanra že desetletja,« je povedal Jasmin Allen, višji podpredsednik Hennessy v ZDA.

 

mm

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji