hersheys
Aktualno

Kako je Hershey's uspel z oglaševanjem v igricah

Ameriški proizvajalec čokolade Hershey's je za blagovno znamko Oh Henry! uporabil prikazne oglase v različnih računalniških igrah in podrl lasten rekord v priklicih mobilnih oglasov – za 15,9 točke.

Medtem ko igrice še naprej pridobivajo naklonjenost generacije Z in milenijcev, se marketinški oddelki vedno bolj ukvarjajo z idejo, kako pozicionirati svoje blagovne znamke v novem digitalnem prostoru. Podjetje Hershey's se je odločilo, da se bo podalo v igrice s prikaznim oglaševanjem.

Eksperiment, ki je vodil do nepredstavljivega uspeha

V šesttedenski eksperimentalni oglaševalski akciji je Hershey's objavil oglase za svoje čokoladice Oh Henry! v športnih, simulacijskih in dirkalnih igrah, ki so namenjeni igralcem, starim vsaj 18 let. Dosegli so skoraj 21,9 milijona prikazov in kar 6,9-točkovno povečanje namena nakupa. Poleg tega se je odstotek potrošnikov, ki so izjavili, da bo sladkarija potešila njihovo lakoto, povečal za 7,6 točke, medtem ko se je delež tistih, ki so menili, da bo zagotovila dvig energije, povečal za 8,4 točke. Oglasi pa so povečali tudi priklic mobilnih oglasov, in to za rekordnih 15,9 točke. Pri platformi za digitalno oglaševanje GumGum, preko katere so zakupili oglaševanje, so dosežene rezultate pospremili z izjavo, da je ta številka dvakrat večja od povprečja v panogi.

Susanne Hartkorn, vodja marketinga za Oh Henry!, je ob tem dodala: »S ciljanjem na igralce iger z ustreznimi sporočili je blagovna znamka dosegla tako nove mlajše potrošnike kot tudi obstoječe in nekdanje.«

Prikazno oglaševanje v igricah je prihodnost

Prikazno oglaševanje je doseglo igralce z oglasi, ki ne motijo igranja. Na primer, namesto na novih pojavnih oknih so se oglasi prikazali na oglasnem panoju v ozadju ali na stadionu/igrišču, kjer potekajo igrice. To naj bi bila prihodnost oglaševanja v igricah, saj igralci iščejo vedno bolj brezhibno igralno izkušnjo. »Podjetje ne uvaja mehanik, ki bi motile igranje,« je dejal Jonathon Troughton, izvršni direktor Frameplaya, podjetja za programsko opremo, ki je s Hershey's sodelovalo pri projektu. »Zaradi motečih dejavnikov igralci odhajajo. To vodi k nižji 'naravni vrednosti' tržnega kanala, zato moramo storiti čim več, da izboljšamo igralne izkušnje in poskrbimo, da oglaševanje v igricah ni moteče.«

Raziskave potrjujejo eksperiment Hershey'sa

Vsak tretji igralec pravi, da oglasi negativno vplivajo na igralno izkušnjo. Vseeno pa kar 72 odstotkov igralcev iger pričakuje, da so oglasi v igricah relevantni zanje ali za igro in le 18 odstotkov jih je navedlo, da bi raje videli, da bi se v igricah pojavljale izmišljene blagovne znamke.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji