Kako je vloga Chandlerja vplivala na oglaševalsko pot Matthewa Perryja
Preminuli ameriški igralec, znan po svoji vlogi Chandlerja Binga v televizijski seriji Prijatelji, je večkrat nastopil tudi v kampanjih različnih blagovnih znamk, ki so dobro izkoristile njegovo priljubljenost.
Kaja Kovič
Matthew Perry je po tem, ko je postal slaven, hitro vstopil v svet oglaševanja. Povezal se je s svojo priljubljeno športno organizacijo, National Hockey League (NHL), in se pojavil v več oglasih, ki so se vrteli okoli leta 1995. Do partnerstvo je prišlo zaradi njegove velike ljubezni do športa, predvsem hokeja, in tako je promoviral pomembne dogodke, kot je na primer Stanleyjev pokal.
Perry se je v devetdesetih in nekje do sredine dvatisočih večkrat pojavil v seriji oglasov za Microsoft, v katerih je promoviral operacijske sisteme in programsko opremo sistema Windows. V njih je nastopil skupaj s komikom Sethom Greenom, v enem pa se mu je pridružila tudi kolegica iz serije Prijatelji, Jennifer Aniston.
Ameriški igralec se je boril z odvisnotjo od drog, zato je v javnosti pogosto promoviral različna zdravstvena zavarovanja in zdravljenja odvisnosti. V teh kampanjah je uporabljal tako svoj humor in prepoznavnost kot tudi lastno težko izkušnjo z odvisnostjo in okrevanjem.
Že pred tem pa se je povezal s televizijsko postajo NBC v nacionalni kampanji, katere cilj je bil spodbujanje izobraževanja otrok.
Leta 1996 se je igralec povezal z blagovno znamko Hostess in se kot Chandler pojavil v oglasu za čips.
V 90. letih je sodeloval v oglaševalski kampanji modne blagovne znamke Gap, v kateri so sodelovale različne slavne osebnosti, ki so nosile oblačila Gap in pele njihovo himno Fall Into the Gap.