mm
Aktualno

Kako je vloga Chandlerja vplivala na oglaševalsko pot Matthewa Perryja

Preminuli ameriški igralec, znan po svoji vlogi Chandlerja Binga v televizijski seriji Prijatelji, je večkrat nastopil tudi v kampanjih različnih blagovnih znamk, ki so dobro izkoristile njegovo priljubljenost.

Matthew Perry je po tem, ko je postal slaven, hitro vstopil v svet oglaševanja. Povezal se je s svojo priljubljeno športno organizacijo, National Hockey League (NHL), in se pojavil v več oglasih, ki so se vrteli okoli leta 1995. Do partnerstvo je prišlo zaradi njegove velike ljubezni do športa, predvsem hokeja, in tako je promoviral pomembne dogodke, kot je na primer Stanleyjev pokal.

Perry se je v devetdesetih in nekje do sredine dvatisočih večkrat pojavil v seriji oglasov za Microsoft, v katerih je promoviral operacijske sisteme in programsko opremo sistema Windows. V njih je nastopil skupaj s komikom Sethom Greenom, v enem pa se mu je pridružila tudi kolegica iz serije Prijatelji, Jennifer Aniston.

Ameriški igralec se je boril z odvisnotjo od drog, zato je v javnosti pogosto promoviral različna zdravstvena zavarovanja in zdravljenja odvisnosti. V teh kampanjah je uporabljal tako svoj humor in prepoznavnost kot tudi lastno težko izkušnjo z odvisnostjo in okrevanjem.

Že pred tem pa se je povezal s televizijsko postajo NBC v nacionalni kampanji, katere cilj je bil spodbujanje izobraževanja otrok.

Leta 1996 se je igralec povezal z blagovno znamko Hostess in se kot Chandler pojavil v oglasu za čips.

V 90. letih je sodeloval v oglaševalski kampanji modne blagovne znamke Gap, v kateri so sodelovale različne slavne osebnosti, ki so nosile oblačila Gap in pele njihovo himno Fall Into the Gap.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji