Kako Meta spodbuja poslovno rast podjetij
Oglaševalci v Slovenijo lahko po novem sodelujejo neposredno z Meto in ne več preko Httpoola, s katerim so prekinili partnerstvo. Več o tem nam je povedal Robert Bednarski, Metin direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo.
V novem MM-u smo osrednji intervju namenili Evi Škedelj, ki je odgovorna za trženje Metinih aplikacij na kar trinajstih trgih, med katerimi pa od septembra dalje ni več Slovenije in baltiških držav, čemur smo se prav tako posvetili v pogovoru. Slovenski oglaševalci lahko odslej torej sodelujejo neposredno z Meto.
Robert Bednarski je za Marketing magazin predstavil, kako lahko podjetja s pomočjo Metinih aplikacij že danes povečajo trajno rast, učinkovitost in zvestobo ter obenem razvijajo nove priložnosti za prihodnost. Kot pravi, slovenska podjetja in start-upi prednosti Metinih platform že dobro poznajo in jih uporabljajo »za doseganje svojega polnega potenciala. Kljub gospodarskim izzivom v regiji izkoriščajo svoj talent in priložnosti za rast, pri čemer s svojimi inovacijami in razumevanjem poslovanja navdušujejo Metine strokovnjake. Mnoga podjetja s svojimi izdelki osvajajo tudi svetovni trg, kar jim med drugim omogoča dobro prilagojena oglaševalska strategija.«
Oglaševanje mora biti preprosto in učinkovito
Pri Meti pravijo, da stremijo k čim bolj preprostemu in učinkovitemu oglaševanju. Pri tem se prilagajajo potrebam lastnikov podjetij in potrošnikov ter vlagajo v nove storitve za njihovo povezovanje, kot je na primer Reels. Metina prizadevanja skupaj z vodiči za uporabo ter številne podjetjem prijazne funkcije omogočajo, da lahko podjetja vseh velikosti skoraj takoj začnejo izvajati svoje marketinške aktivnosti. Z uvedbo Meta Business Managerja lahko lastniki podjetij v Sloveniji neposredno izvajajo oglaševalske akcije.
Ivan Kordić, direktor marketinga pri spletnem trgovcu Shoppster, povzema: »Pri Shoppsterju trdno verjamemo v moč algoritmov in pametnih dinamičnih konceptov. Skupaj z Meto smo dokazali, da se je mogoče osredotočati na prodajo in uspešnost ter hkrati doseči pomembno gradnjo blagovne znamke z učinkovitim povečanjem donosa od oglaševalskega vložka.«
V središču revolucije, ki jo poganja umetna inteligenca
»Meta nenehno išče nove načine za pomoč podjetjem pri doseganju ciljev, pri čemer osrednjo vlogo igra umetna inteligenca, ki je že leta osrednji del naših dejavnosti. Prizadevamo si za enostavno vključevanje podjetij v vsakdanje življenje ljudi, s ciljem spodbujanja trajnostne rasti, učinkovitosti ter zvestobe, obenem pa jim ponujamo nove priložnosti za prihodnost,« pravi Robert Bednarski in dodaja, da je strojno učenje podjetjem pomagalo doseči pravo občinstvo in izkoristiti največ iz svojih oglasov.
»Meta veliko vlaga v vodilno umetno inteligenco za izboljšanje poslovnih orodij in pomoč oglaševalcem pri odzivanju na ekosistem digitalnih oglasov z omejenim dostopom do podatkov. Trenutno smo v središču revolucije, ki jo poganja umetna inteligenca, kar bo bistveno vplivalo na vse možne vidike našega življenja. Prav tako bo to vplivalo na interakcije med podjetji in potrošniki. Že smo priča naraščajočemu trendu uporabe orodij za umetno inteligenco ali strojnega učenja za optimizacijo in avtomatizacijo svojih prizadevanj med tržniki. Pri Meti predvidevamo, da se bo v treh letih približno 22,9 odstotka tržnikov pri svojem delu zanašalo na umetno inteligenco1,« pravi.
Avtomatizacija oglasov z Meta Advantage
Naložbe v umetno inteligenco so privedle do številnih orodij, ki so na razpolago podjetnikom. Med njimi so:
- Meta Advantage, nabor orodij za avtomatizacijo oglasov, zasnovan za povečanje učinkovitosti tržnikov. Ta izkorišča strojno učenje za doseganje ambicioznejših ciljev z manj truda in povezuje podjetja s pravim občinstvom ob pravem času in na pravem mestu brez veliko ročnega dela.
- Advantage+ shopping campaigns (ASC), ki predstavlja stalno rešitev za direktno prodajo in trgovce, ki tržijo eno blagovno znamko. Glavni cilj rešitve je povečati spletno prodajo z opiranjem na nove modele strojnega učenja, ki povezujejo relevantne oglase z zainteresiranimi kupci. Več kot 31 oglaševalcev, ki so svojim kampanjam po principu običajnega poslovanja dodali rešitev Advantage+ shopping campaigns, je opazilo 17-odstotno izboljšanje cene na dejanje (CPA) in 32 % povečanje donosa od oglaševalskega vložka.
- Meta Advantage, ki spodbuja standardne izboljšave za zagotavljanje učinkovitosti vseh oglasov. Pri tem z uporabo umetne inteligence oglaševalcem samodejno predlaga manjše izboljšave, kot so prilagajanje svetlosti, razmerja stranic in postavitve besedila za izboljšanje uspešnosti ustvarjalnih sredstev. Metin nedavni preizkus je pokazal, da se je uporaba tovrstnih izboljšav v oglasih odrazila v 14-odstotnem povečanju nakupov na vsak dolar, saj je bila vsebina bolj personalizirana.
»Pri Meti se zavedamo pomena opremljanja podjetij z ustreznimi orodji za njihovo opolnomočenje, zato si želimo sodelovati tudi s slovenskimi oglaševalci. Verjamemo namreč, da ima Slovenija pri pospeševanju digitalne preobrazve v Evropi in sprejemanju novih gospodarskih priložnosti pomembno vlogo, kar nam predstavlja dodaten navdih,« sklene sogovornik.
1 Deloitte CMO Survey, ‘Marketing in a Post-Covid Era’, september 2022