m
Aktualno

Kako na trg uspešno uvesti nov izdelek?

V zadnjih letih je prišlo do občutnih sprememb v tem, kako javnost odkriva nove izdelke, ki prihajajo na trg. Ali se še vedno držite preživetih strategij?

Opisne razlage na Instagramu, plesne predstavitve na TikToku in barvni spletni oglasi so nadomestili aktivnosti, kot sta promocija izdelkov v trgovini in deljenje informativnih letakov v nakupovalnem središču.

AdWeek je v sodelovanju s podjetjem Bazaarvoice izdal priročnik za blagovne znamke, ki jim pomagajo pri uvajanju novih izdelkov na trg, z naslovom »Šest načinov, kako z velikim pokom poslati na trg izdelek«. V njem opisujejo ključne korake, ki jih morajo blagovne znamke sprejeti za pripravo in izvedbo predstavitve novega izdelka na trgu. Priročnik vsebuje tudi zgodbe o uspehu blagovnih znamk, kot so 3M, Canon in Kraft Heinz. Skupaj z uspešnimi podjetji bralce seznanijo s tem, kako lahko uspešno prilagodijo svoje strategije uvajanja izdelkov na trg na nove načine in kako potrošniki danes odkrivajo, raziskujejo in kupujejo izdelke.

Nekaj nasvetov:

Najpomembneje je, da blagovna znamka deli glas svojih strank, da jih slišijo tudi druge (potencialne) stranke. Prav zato je nujno, da podjetje naredi načrt, kako bo izdelke pred uradno predstavitvijo poslalo v roke glasnikov in izbranih potrošnikov, da bodo ti javno podali preglede, ocene in povratne informacije o novem izdelku. Po tem mora podjetje zagnati »družabni hrup« na družbenih omrežjih, kot sta Instagram in YouTube, kar naj bi bilo ključnega pomena za ustvarjanje začetnega navdušenja med javnostjo. Avtorji priročnika še svetujejo, naj podjetja optimizirajo lastno vsebino: »Izogibajte se pretiranemu poudarjanju lastne vsebine ter uporabite skupno in pridobljeno vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki in vplivneži.«

Celoten priročnik najdete TU.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji