it
Aktualno

Kako najti najučinkovitejše ime spletnega mesta s pomočjo umetne inteligence

Na Web Summitu je ponudnik domenskih imen it.com v lasti britanskega telekomunikacijskega podjetja Intis Telecom obiskovalcem predstavil konkretno rešitev n področju digitalnega marketinga, generator imen spletnih mest, ki temelji na umetni inteligenci.

Generator It.com uporabnikom omogoča, da prihranijo čas in najdejo najučinkovitejšo domeno njihovega spletnega mesta, tako v smislu idej imen kot v smislu optimizacije ključnih besed, inovacijo pa lahko uporabljajo tudi za analizo obstoječih imen spletnih mest.

Uporabniki izpolnijo kratek vprašalnik in algoritem analizira dejavnike, kot je panoga, ime podjetja oziroma blagovne znamke, ključne besede ter ponudi pet možnosti, ki jih umetna inteligenca izbere na podlagi zgodovine spletnih mest dotičnega področja.

Potencialnim lastnikom spletnih mest omogoča, da prihranijo čas, trud in denar pri iskanju najboljše možnosti poimenovanja spletnega mesta. »Resnično verjamemo, da morajo biti inovacije predvsem učinkovite. Zato smo se odločili uporabiti umetno inteligenco, da bi uporabnikom pomagali najti najboljše ime spletne strani in racionalizirati njihovo poslovanje. Zavezani smo podpori lastnikom spletnih mest, posebej zato, ker so današnja spletna okolja vse bolj zahtevna,« pove n dogodku Andrey Insarov, izvršni direktor Intis Telecoma, globalnega podjetja, ki na področju telekomunikacij deluje več kot 14 let v 180 državah.

Njihova umetna inteligenca temelji na GPT-3, progresivnemu jezikovnemu modelu, ki ga je ustvaril OpenAI in izkorišča t.i. globoko učenje za ustvarjanje besedila, kot bi ga ustvaril človek. GPT-3 je eden največjih in najnaprednejših generatorjev na svetu, ima 175 milijard parametrov in deluje na podlagi mnogih nizov besedilnih podatkov.

it

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji