Kako pripovedovati zgodbe?
Prva zgodba je bila povedana v Afriki pred 40.000 leti, je na SEMPL-u povedal dr. Andrej Pompe, komunikolog, umetnik in partner v Formitas Skupini. »Ali se zgodba tudi ohrani, pa je odvisno od pripovedovalca.«
Pripovedovanje zgodb je včasih bolj pomembno od zgodbe same, človeško bitje je namreč od nekdaj tesno povezano z zgodbami. Ohrani se le, ko temelji na nečem, ko ima svoj namen in jasno opredeljeno občinstvo. »Bodisi v resničnem, digitalnem ali namišljenem svetu,« je dejal na konferenci SEMPL. »Nič nimam proti uporabi umetne inteligence, a tem zgodbam, ustvarjenim z ledeno hladnimi očmi, moramo nujno vnesti malo topline in emocij,« je izjavil.
Zgodba mora imeti smisel
Smisel zgodbe je lahko oživljati gola dejstva, oživiti sklope informacij, spreminjati abstraktno v konkretno, dolgočasje nadomestiti z zanimanjem, spodbuditi in odrešiti, prebujati intuicijo, prebujati željo, spodbujati domišljijo, dajati smisel in težo obstoječim vsebinam. Ko ustvarjamo zgodbe, je smiselno razmišljati tako, da z njo nagovajamo obstoječe kupce, a z njo privlačimo tudi nove.
Dr. Andrej Pompe svoje zgodbe ustvarja z multidisciplinarnostjo in širokim načinom razmišljanja, kar mu omogoča povezovanje različnih svetov v nove razsežnosti zamisli. Ustvarjalnost vpleta v vse pore življenja, dognanja pa dokazuje z znanstvenim delom. Poleg tega, da je strokovnjak za znamčenje, kreativec in predavatelj, je tudi ustnovani član glasbene skupine Panda, direktor in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter soustanovitelj in partner agencije Formitas. Tekom svojega dela je spoznal: »Pri pripovedovanju zgodb je najlepše, da med ustvarjanjem in pripovedovanjem zgodb odkrivamo stvari, za katere nismo vedeli, da jih vemo.«