mm
Aktualno

Kako pripovedovati zgodbe?

Prva zgodba je bila povedana v Afriki pred 40.000 leti, je na SEMPL-u povedal dr. Andrej Pompe, komunikolog, umetnik in partner v Formitas Skupini. »Ali se zgodba tudi ohrani, pa je odvisno od pripovedovalca.«

Pripovedovanje zgodb je včasih bolj pomembno od zgodbe same, človeško bitje je namreč od nekdaj tesno povezano z zgodbami. Ohrani se le, ko temelji na nečem, ko ima svoj namen in jasno opredeljeno občinstvo. »Bodisi v resničnem, digitalnem ali namišljenem svetu,« je dejal na konferenci SEMPL. »Nič nimam proti uporabi umetne inteligence, a tem zgodbam, ustvarjenim z ledeno hladnimi očmi, moramo nujno vnesti malo topline in emocij,« je izjavil.

Zgodba mora imeti smisel

Smisel zgodbe je lahko oživljati gola dejstva, oživiti sklope informacij, spreminjati abstraktno v konkretno, dolgočasje nadomestiti z zanimanjem, spodbuditi in odrešiti, prebujati intuicijo, prebujati željo, spodbujati domišljijo, dajati smisel in težo obstoječim vsebinam. Ko ustvarjamo zgodbe, je smiselno razmišljati tako, da z njo nagovajamo obstoječe kupce, a z njo privlačimo tudi nove.

Dr. Andrej Pompe svoje zgodbe ustvarja z multidisciplinarnostjo in širokim načinom razmišljanja, kar mu omogoča povezovanje različnih svetov v nove razsežnosti zamisli. Ustvarjalnost vpleta v vse pore življenja, dognanja pa dokazuje z znanstvenim delom. Poleg tega, da je strokovnjak za znamčenje, kreativec in predavatelj, je tudi ustnovani član glasbene skupine Panda, direktor in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter soustanovitelj in partner agencije Formitas. Tekom svojega dela je spoznal: »Pri pripovedovanju zgodb je najlepše, da med ustvarjanjem in pripovedovanjem zgodb odkrivamo stvari, za katere nismo vedeli, da jih vemo.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji