Kako Samsung cilja na zveste Applove privržence
Proizvajalec pametnih telefonov v novi oglaševalski akciji cilja na lastnike iPhonov in jih z izdatno količino humorja poskuša premamiti, da poskusijo konkurenčne blagovne znamke.
Kaja Kovič
Serija Z je serija telefonov z zložljivim zaslonom, ki omogočajo lažjo uporabo, shranjevanje in nošenje naprave, kljub temu, da jo krasi velik zaslon. Ker je ta posebnost zelo privlačna za uporabnike, so se domislili prav posebne oglaševalske akcije za njihov novi telefon Galaxy Z Flip 4. Cilj akcije »Join the Flip Side« je spodbujanje ljubiteljev Applovih izdelkov, da preidejo k uporabi Samsungovih izdelkov, in dodatno izzivati tiste, ki verjamejo, da so Applu popolnoma zvesti.
Hudomušen oglas
V dvominutnem filmu, ki ga je Samsungu pomagala ustvariti agencija Wieden + Kennedy iz Amsterdama, protagonistko sprva očara zložljivi telefon njene prijateljice, nato pa nagonsko odgovori: »Nikoli ne bi prešla na Samsung, obožujem svoj telefon.« Pozneje začne fantazirati o zložljivi funkciji in jo vidi povsod v svojem vsakdanjem življenju (v knjigah, sendvičih, straniščnih pokrovkih, skuterjih, položajih za jogo in tudi v pici). Šaljivi oglas se konča z njenim poskusom prepogniti svoj trenutni pametni telefon na pol, a ker ne gre, se odloči kupiti Samsung Galaxy Z Flip 4.
Poleg kratkega filma so v oglaševalski akciji ustvarili serijo petih 15-sekundnih videoposnetkov za družbena omrežja, ki v zabavnih prizorih poudarjajo uporabnost telefona in edinstveno funkcijo prepogibanja. V enem Samsung Galaxy Z Flip 4 teče ob čredi galopirajočih konj, v drugem pa se njegova prilagodljivost žepov kaže tako, da telefon drsi v in iz nešteto hlačnih žepov.
V Belgiji so za čas trajanja akcije na določenih mestih sedeže na avtobusnih klopeh zamenjali s stoli, ki so bili podobni telefonom Samsung Z Fold, saj jih je mogoče odpreti, ko se kdo želi usesti nanje.
Samsung je poročal, da je nosilni kratki film oglaševalske akcije v mesecu dni dosegel več kot 15 milijonov organskih ogledov na YouTubu.