hn
Aktualno

Kako se blagovna znamka čim večkrat pojavi v medijih?

Pri podjetju Press Clipping smo se pozanimali, na kakšen način se blagovne znamke najpogosteje in najlažje pojavijo v medijskih objavah.

Press Clipping dostavlja informacije o izbranih ključnih besedah na vseh medijskih platformah (radio, televizija, spletni portali, blogi, forumi in družbena omrežja). Zanimalo nas je, na kakšen način se izbrane ključne besede njihovih naročnikov najpogosteje znajdejo v različnih medijih.

Izvedba oglaševalske akcije

Blagovna znamka izvede oglaševalsko akcijo, ki zajema oglaševanje v različnih medijih, kot so televizija, radio, tiskane publikacije in spletni mediji. Oglaševanje vključuje različne pristope, kot so prikazovanje oglasov, vključevanje vsebin sponzorstva ali partnerstev z vplivneži.

Sodelovanje z mediji

Blagovna znamka vzpostavi odnose z novinarji in drugimi medijskimi strokovnjaki, ki pomagajo pri promociji blagovne znamke. V ta namen blagovna znamka vzpostavi stik z novinarji preko medijskih dogodkov, sporočil za javnost ali sponzoriranja dogodkov.

Ustvarjanje kakovostne in zanimive vsebine

Ustvarjanje kakovostne vsebine, ki je zanimiva za javnost, novinarje in medije. Vključuje objavljanje blogov, člankov, izdajanje publikacij in drugih vrst vsebine, ki so v skladu z blagovno znamko in njenimi vrednotami.

Upravljanje družbenih omrežij

Bolj premišljeno kot podjetje opravlja svoje družbene medije, večjo prisotnost v medijih dosega. Sem sodi tudi sodelovanje z vplivneži in ustvarjanje vsebine, ki se širi po spletu, blagovni znamki pomaga do širše javnosti.

Spremljanje in analiziranje medijskih objav

Za podjetje je pomembno, da spremlja in analizira svoje ter konkurenčne medijske objave. Tako dobi pregled nad medijskim dogajanjem ter prilagodi poslovne in marketinške strategije, da bi doseglo čim večjo pozornost v javnosti.

Izboljšanje izdelkov in storitev

Podjetje mora neprestano skrbeti za izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev. To pomaga pri ustvarjanju pozitivne prepoznavnosti in ustvarjanju pozitivnih izkušenj za kupce, kar vodi v večjo medijsko prisotnost.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji