Kako se lotiti marketinške strategije z vplivneži
Vplivnostni marketing je postal ena od najučinkovitejših oblik digitalnega marketinga, saj preko vplivnežev blagovna znamka dosega ozko, a zvesto ciljno občinstvo. A brez strategije tudi pri tej vrsti marketinga ne gre.
Kaja Kovič
Vplivnostni marketing je precej več kot le objavljanje fotografij vaših izdelkov ali storitev s strani ljudi, ki na družbenih omrežjih dosegajo več tisoč sledilcev. Zelo pomembno je, da blagovna znamka poišče nekoga, ki je tako uspešen kot tudi složen z njenim poslanstvom. S to osebo mora podjetje razviti odnos in ustvariti kar nekaj pomembnih soglasij.
Več nasvetov in trendov o vplivnostnem marketingu boste izvedeli na dogodku Dan vplivnostnega marketinga, ki ga ekipa MM-a organizira 16. februarja 2023 v ljubljanskem Cineplexxu.
- Določite ciljno občinstvo: najprej določite ciljno občinstvo, nato pa poiščite vplivneže, ki se ujemajo z interesi, vrednotami in načinom življenja ciljnega občinstva.
- Izberite pravega vplivneža: ocenite doseg, angažiranost in ugled vplivneža, saj si boste le tako zagotovili primernega glasnika vaše blagovne znamke.
- Določite jasne cilje: odločite se, kaj želite doseči z oglaševalskimi akcijami in to natančno pojasnite vplivnežu.
- Prilagajanja: vplivnežu ponudite le okvirno vsebino in mu ponudite priložnost, da jo spremeni po svojem okusu. Ta namreč najbolje pozna svoje sledilce. Sodelovanje bo tako bolj učinkovito.
- Merite uspešnost: skrbno sledite kazalnikom, kot so doseg, angažiranost in dejanske aktivacije sledilcev. Tako boste bolj objektivno ocenili uspešnost akcije in izboljšali strategijo.
- Negujte odnose z vplivneži: ohranjajte dobre odnose s vplivneži, tako si boste zagotovili bolj pozitivno in dolgotrajno sodelovanje.
- Upoštevajte zakonodajo: oglaševanje s pomočjo vplivnežev mora slediti pravnim in etičnim smernicam za oglaševanje in priporočilom. Predvsem bodite pozorni na novi Zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-1, katerega določila so v praksi začela veljati 26. januarja 2023. Zakon teži k bolj transparentnemu in potrošniku prijaznemu oglaševalskemu okolju, predvsem na družbenih omrežjih.