pkm
Aktualno

Kako se lotiti marketinške strategije z vplivneži

Vplivnostni marketing je postal ena od najučinkovitejših oblik digitalnega marketinga, saj preko vplivnežev blagovna znamka dosega ozko, a zvesto ciljno občinstvo. A brez strategije tudi pri tej vrsti marketinga ne gre.

Vplivnostni marketing je precej več kot le objavljanje fotografij vaših izdelkov ali storitev s strani ljudi, ki na družbenih omrežjih dosegajo več tisoč sledilcev. Zelo pomembno je, da blagovna znamka poišče nekoga, ki je tako uspešen kot tudi složen z njenim poslanstvom. S to osebo mora podjetje razviti odnos in ustvariti kar nekaj pomembnih soglasij.

Več nasvetov in trendov o vplivnostnem marketingu boste izvedeli na dogodku Dan vplivnostnega marketinga, ki ga ekipa MM-a organizira 16. februarja 2023 v ljubljanskem Cineplexxu.

  1. Določite ciljno občinstvo: najprej določite ciljno občinstvo, nato pa poiščite vplivneže, ki se ujemajo z interesi, vrednotami in načinom življenja ciljnega občinstva.
  2. Izberite pravega vplivneža: ocenite doseg, angažiranost in ugled vplivneža, saj si boste le tako zagotovili primernega glasnika vaše blagovne znamke.
  3. Določite jasne cilje: odločite se, kaj želite doseči z oglaševalskimi akcijami in to natančno pojasnite vplivnežu.
  4. Prilagajanja: vplivnežu ponudite le okvirno vsebino in mu ponudite priložnost, da jo spremeni po svojem okusu. Ta namreč najbolje pozna svoje sledilce. Sodelovanje bo tako bolj učinkovito.
  5. Merite uspešnost: skrbno sledite kazalnikom, kot so doseg, angažiranost in dejanske aktivacije sledilcev. Tako boste bolj objektivno ocenili uspešnost akcije in izboljšali strategijo.
  6. Negujte odnose z vplivneži: ohranjajte dobre odnose s vplivneži, tako si boste zagotovili bolj pozitivno in dolgotrajno sodelovanje.
  7. Upoštevajte zakonodajo: oglaševanje s pomočjo vplivnežev mora slediti pravnim in etičnim smernicam za oglaševanje in priporočilom. Predvsem bodite pozorni na novi Zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-1, katerega določila so v praksi začela veljati 26. januarja 2023. Zakon teži k bolj transparentnemu in potrošniku prijaznemu oglaševalskemu okolju, predvsem na družbenih omrežjih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji