čl
Aktualno

Kako sodelovati z vplivneži v letu 2023?

Vplivnostni marketing je postal vse bolj priljubljen način, da podjetja dosežejo potrošnike in sodelujejo z njimi. Vendar pa se z razvojem industrije pojavljajo novi trendi, ki oblikujejo način, kako blagovne znamke pristopijo k partnerstvom z vplivneži.

Industrija vplivnostnega marketinga se nenehno razvija in novi trendi se pojavljajo ves čas; od mikrovplivnežev do virtualnih vplivnežev. Ker tehnologija kar naprej napreduje, lahko pričakujemo, da bomo v prihodnosti videli še več sprememb na tem področju.

Tukaj je nekaj novih trendov v industriji:

  1. Pristno pripovedovanje zgodb: potrošniki postajajo vse bolj pronicljivi in lahko opazijo nepristna partnerstva in sporočila. Blagovne znamke zdaj iščejo vplivneže, ki znajo povedati zgodbo njihove blagovne znamke na pristen in avtentičen način.
  2. Mikrovplivneži: mikrovplivneži, ki imajo manj sledilcev, a visoko stopnjo angažiranosti, postajajo vse bolj priljubljeni pri blagovnih znamkah, saj so stroškovno učinkoviti in lahko dosežejo določeno ciljno publiko.
  3. Vsebina, ki jo ustvarijo vplivneži: blagovne znamke uporabljajo vsebino, ki jo ustvarijo vplivneži, kot način za predstavitev svojih izdelkov in storitev na bolj organski in pristen način.
  4. Spletne trgovine, ki jih vodijo vplivneži: te postajajo vse bolj priljubljene, saj družbeni mediji, kot sta Instagram in TikTok, vplivnežem ponujajo nove načine za spodbujanje prodaje blagovnih znamk, s katerimi sodelujejo.
  5. Avtomatizacija trženja z vplivneži: blagovne znamke uporabljajo orodja za avtomatizacijo, ki jim pomagajo pri iskanju, ocenjevanju in učinkovitejšem upravljanju partnerstev z vplivneži, kar jim posledično pomaga optimizirati njihove marketinške kampanje.
  6. Navidezna in razširjena resničnost: navidezna in razširjena resničnost postajata vse bolj priljubljeni kot način, s katerim lahko blagovne znamke ustvarijo poglobljene in interaktivne izkušnje za svoje potrošnike. Vplivneži te tehnologije uporabljajo tudi za ustvarjanje edinstvene in privlačne vsebine.
  7. NFT: nezamenljivi žetoni (NFT) so nov trend, ki vplivnežem omogoča monetizacijo njihove digitalne vsebine in blagovnim znamkam omogoča nov način sodelovanja z vplivneži na bolj pristen in privlačen način.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji