Kako sodelovati z vplivneži v letu 2023?
Vplivnostni marketing je postal vse bolj priljubljen način, da podjetja dosežejo potrošnike in sodelujejo z njimi. Vendar pa se z razvojem industrije pojavljajo novi trendi, ki oblikujejo način, kako blagovne znamke pristopijo k partnerstvom z vplivneži.
Industrija vplivnostnega marketinga se nenehno razvija in novi trendi se pojavljajo ves čas; od mikrovplivnežev do virtualnih vplivnežev. Ker tehnologija kar naprej napreduje, lahko pričakujemo, da bomo v prihodnosti videli še več sprememb na tem področju.
Tukaj je nekaj novih trendov v industriji:
- Pristno pripovedovanje zgodb: potrošniki postajajo vse bolj pronicljivi in lahko opazijo nepristna partnerstva in sporočila. Blagovne znamke zdaj iščejo vplivneže, ki znajo povedati zgodbo njihove blagovne znamke na pristen in avtentičen način.
- Mikrovplivneži: mikrovplivneži, ki imajo manj sledilcev, a visoko stopnjo angažiranosti, postajajo vse bolj priljubljeni pri blagovnih znamkah, saj so stroškovno učinkoviti in lahko dosežejo določeno ciljno publiko.
- Vsebina, ki jo ustvarijo vplivneži: blagovne znamke uporabljajo vsebino, ki jo ustvarijo vplivneži, kot način za predstavitev svojih izdelkov in storitev na bolj organski in pristen način.
- Spletne trgovine, ki jih vodijo vplivneži: te postajajo vse bolj priljubljene, saj družbeni mediji, kot sta Instagram in TikTok, vplivnežem ponujajo nove načine za spodbujanje prodaje blagovnih znamk, s katerimi sodelujejo.
- Avtomatizacija trženja z vplivneži: blagovne znamke uporabljajo orodja za avtomatizacijo, ki jim pomagajo pri iskanju, ocenjevanju in učinkovitejšem upravljanju partnerstev z vplivneži, kar jim posledično pomaga optimizirati njihove marketinške kampanje.
- Navidezna in razširjena resničnost: navidezna in razširjena resničnost postajata vse bolj priljubljeni kot način, s katerim lahko blagovne znamke ustvarijo poglobljene in interaktivne izkušnje za svoje potrošnike. Vplivneži te tehnologije uporabljajo tudi za ustvarjanje edinstvene in privlačne vsebine.
- NFT: nezamenljivi žetoni (NFT) so nov trend, ki vplivnežem omogoča monetizacijo njihove digitalne vsebine in blagovnim znamkam omogoča nov način sodelovanja z vplivneži na bolj pristen in privlačen način.