Kako v kreativnih agencijah skrbijo za izobraževanje zaposlenih?
V nekaj slovenskih oglaševalskih agencijah smo se pozanimali, kako skrbijo za izobraževanje zaposlenih. Tokrat odgovarjata DROM agency in Agencija 101.
Kaja Kovič
Milena Jakovljević, strateška direktorica pri DROM Agency, je za MM povedala, da ima vsak član ekipe osebni načrt izobraževanja in z njim povezan proračun, ki ga lahko nameni izobraževanju, festivalom in delavnicam. »Ti pa morajo seveda podpirati cilje delovnega mesta posameznika,« dodaja. Poleg sistematiziranega načrta dodatno izvajajo tudi izobraževalne delavnice z zunanjimi gosti (tudi tujimi) ter interne prenose znanja znotraj in med kompetenčnimi centri. Pri tem poudarja, da so znotraj agencije tudi starejši člani ekipe zelo radovedni in vedoželjni, zato se vsi stalno izobražujejo, berejo strokovno literaturo in predvsem ves čas raziskujejo. To se odraža tudi v tem, da so njihovi zaposleni pogosto tudi med predavatelji, na primer na Akademiji za upravljavce družbenih omrežij UDO.
Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101, pravi podobno: »Redno obiskujemo tako slovenske kot tudi tuje konference in festivale ter izobraževanja, ki so pomembni za razvoj stroke.« Pri izobraževanju se redno povezujejo tudi z drugimi agencijami: »V našem poslu je vedno preveč rivalstva, naša miselnost pa je naravnana popolnoma diametralno od klasične. Verjamemo, da je biti povezovalen prava vrednota in da je konkurenčno okolje zdravo za rast, tako posameznih poslovnih subjektov kot tudi celotnega slovenskega gospodarstva.«
Konference in festivali niso le za žur, ampak za nabiranje novega znanja
Člani ekipe Agencije 101 so redno prisotni na dogodkih Društva za marketing Slovenije in Slovenske oglaševalske zbornice, obiskujejo festivale in konference, kot so Slovenska marketinška konferenca, Slovenski oglaševalski festival, DIGGIT, Websi in SEMPL, v tujini pa še Dnevi komunikacij in BalCannes na Hrvaškem, OFFF v Barceloni, The Next Web v Amesterdamu in Web Summit v Lizboni. Na teh dogodkih primarno ciljajo na izobraževanje, »se je pa vedno fino podružiti tako z naročniki kot tudi z drugimi agencijami in mediji,« se nasmehne Vidmar.
Tudi člani ekipe DROM agency na konferencah najdejo ogromno koristnih informacij, predvsem mlajši, a po mnenju njihove strateške direktorice so tovrstni dogodki namenjeni bolj sistematizaciji že pridobljenega znanja ter navdihu za nove podvige in projekte.
Kaj pa umetna inteligenca?
»Tako hitro, kot se razvija umetna inteligenca, se (še) ne razvija noben izobraževalni program,« trdi Jakovljevićeva. »Prav radovednost in odprte glave so najpomembnejša gonila vsakodnevnega raziskovanja novosti, trendov in možnosti, ki nam jih ponuja UI. Znanje, nove tehnologije in njihovo uporabno aplikativnost tako z navdušenjem redno delimo preko formalne in neformalne interne komunikacije znotraj agencije,« doda.
Tudi v Agenciji 101 želijo biti ves čas v trendu. »Za strateško-kreativne in digitalno nativne agencije je izredno pomembno, da smo v koraku s časom. Tako smo lahko boljši, učinkovitejši in predvsem dober partner za naše naročnike,« razloži Vidmar in napove, da se bodo kot agencija udeležili tudi dogodka AI-nspiracija, saj tudi sami pogosto predavajo o umetni inteligenci in zato z veseljem obiskujejo tudi dogodke s tovrstno vsebino.