Kakšna je marketinška agenda za letošnje leto?
Evropsko marketinško združenje (EMC) je tudi letos pripravilo poročilo z naslovom Evropska trženjska agenda 2025. V raziskavi je sodelovalo skoraj 1700 marketingarjev iz 21 držav.
Eva Peserl
Dreamstime
Če je lansko poročilo pokazalo, da je umetna inteligenca glavni pojav, s katerim se intenzivno ukvarjajo evropski direktorji marketinga, pa letošnje nakazuje na nove vpoglede in prihajajoče trende. Umetna inteligenca namreč z lestvice prednostnih področij že izpodriva upravljanje blagovnih znamk in digitalizacijo.
Dr. Ralf Strauss, predsednik uprave družbe EMC, opisuje pojav, ki se pojavlja v številnih panogah. »Ovire in izzivi, s katerimi se soočamo, niso izključno na našem področju. Vsi zaznavajo hitrejši pretok podatkov, manjkata pa razumevanje in znanje o tem, kako UI spreminja način poslovanja. Medtem ko je uporabniška izkušnja strank v ospredju, sta zbiranje in konsolidacija podatkov za obdelavo kakovostnih podatkov o strankah manjkajoča člena za doseganje 360-stopinjskega pogleda na stranke. Na področju trajnosti pa ostaja prioriteta lovljenje ravnotežja med okoljskimi cilji in ekonomsko realnostjo. Letošnje ugotovitve se dotikajo teh perečih tem in še več,« je povedal Strauss.
Poročilo ponovno omogoča vpogled v misli vodilnih ljudi v marketinški stroki v Evropi in poudarja pomen opolnomočenega vodenja – »vodenja drugih, da lahko ti vodijo sami sebe« – in izpostavlja temeljno vlogo organizacijske prožnosti, medfunkcijskih skupin, projektnega vodenja in digitalnega ter UI-marketinga pri gradnji uspešnih, na prihodnost pripravljenih organizacij.
Celotno poročilo najdete tukaj.