cannes
Aktualno

Kanski lev za inovativnost v roke Avstralcem

Tretji večer so bile v Cannesu podeljene tudi nagrade za inovativnost. Veliko nagrado si je prislužil projekt »Ena hiša za reševanje mnogih«, pri katerem so sodelovali agencija Leo Burnett Sidney, podjetje The Glue Society in zavarovalnica Suncorp Group.

Nagrado so si prislužili zaradi prebojne inovacije, učinkovite rabe tehnologije in družbeno koristne note. V Avstraliji zaradi ekstremnih vremenskih dogodkov in naravnih nesreč vsako leto trpi na milijone ljudi, pa tudi izgubi dom ali umre, pri čemer lahko obnove domov stanejo milijarde dolarjev, česar si ne morejo vsi privoščiti. V Suncorpu so razvili nove, varnejše hiše, ki so odporne na požare, poplave, neurja in ciklone.

V agenciji Leo Burnett so ustvarili 60-sekundni televizijski spot za začetek kampanje »Ena hiša za reševanje mnogih«, ustvarili oglase za družbene medije in splet, prav tako za zunanje oglaševanje. Ljudi so usmerili na spletni portal, na katerem so lahko raziskali, kako ustvariti varnejši dom.

Predsednik žirije Cleve Gibon, glavni tehnični direktor v Wunderman Thompson, je na podelitvi nagrade dejal: »Ko sem spoznal projekt, sem dobil kurjo polt. Popolnoma je navdušil tudi ostale člane žirije, zato je čas, da ga spozna ves svet.«

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji