Kanski lev za inovativnost v roke Avstralcem
Tretji večer so bile v Cannesu podeljene tudi nagrade za inovativnost. Veliko nagrado si je prislužil projekt »Ena hiša za reševanje mnogih«, pri katerem so sodelovali agencija Leo Burnett Sidney, podjetje The Glue Society in zavarovalnica Suncorp Group.
Kaja Kovič
Nagrado so si prislužili zaradi prebojne inovacije, učinkovite rabe tehnologije in družbeno koristne note. V Avstraliji zaradi ekstremnih vremenskih dogodkov in naravnih nesreč vsako leto trpi na milijone ljudi, pa tudi izgubi dom ali umre, pri čemer lahko obnove domov stanejo milijarde dolarjev, česar si ne morejo vsi privoščiti. V Suncorpu so razvili nove, varnejše hiše, ki so odporne na požare, poplave, neurja in ciklone.
V agenciji Leo Burnett so ustvarili 60-sekundni televizijski spot za začetek kampanje »Ena hiša za reševanje mnogih«, ustvarili oglase za družbene medije in splet, prav tako za zunanje oglaševanje. Ljudi so usmerili na spletni portal, na katerem so lahko raziskali, kako ustvariti varnejši dom.
Predsednik žirije Cleve Gibon, glavni tehnični direktor v Wunderman Thompson, je na podelitvi nagrade dejal: »Ko sem spoznal projekt, sem dobil kurjo polt. Popolnoma je navdušil tudi ostale člane žirije, zato je čas, da ga spozna ves svet.«