lions
Aktualno

Kanski levi čedalje bolj spodbujajo trajnost

Organizatorji Kanskih levov so napovedali uvedbo neobveznega poročanja o ogljičnem odtisu del v prijavni postopek za vse nagrade, ki jih bodo letos podelili.

Z uporabo pettočkovnega akcijskega načrta AdNet Zero bodo organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions vse udeležence spodbudili, da v prijavo vnesejo podatek o ogljičnem odtisu njihovega projekta. Žirija sicer do tega podatka ne bo imela dostopa, boto pa te podatke zbirali organizatorji, in sicer z namenom primerjanja najboljših praks pri produkciji in distribuciji kreativnih del po vsem svetu. »Verjamemo, da je naša skupna odgovornost, da s kreativnostjo spodbujamo ukrepe na področju trajnosti. Zato v vse letošnje nagrade Lions vgrajujemo trajnost, da bi posredovali najboljše prakse in podprli ambicije Ad Net Zero,« je ob tem povedal Simon Cook, izvršni direktor podjetja Lions.

Ne le trajnostni, tudi dobrodelni

Poleg trajnosti spodbujajo tudi družbeno odgovornost in dobrodelnost. Leta 2015 so ustanovili sklad za trajnostni razvoj, ki so ga poimenovali Sustainable Development Goals (Cilji trajnostnega razvoja). Do danes so dobrodelnim organizacijam iz sklada donirali skoraj 2 milijona evrov. Letos bo po 45.372 evrov prejelo pet organizacij. Med njimi so:

- novozelandska Everybody Eats, ki se bori proti odpravljanju revščine hrane in nepotrebnim odpadkom s spodbujanjem obiskovalcem, da »plačajo«, če želijo domov odnesti hrano, ki je niso pojedli. Ta denar namenijo tistim, ki si toplih obrokov ne morejo privoščiti. Njihov projekt »The Goodie Box« je lani prejel bronastega leva SDG.

- Novinarji brez meja, ki so z DDB Germany Berlin zasnovali projekt »Resnica zmaguje« (»The Truth Wins«), ki je prav tako osvojil bronastega leva SDG. Z njim so opozorili na pomen svobode tiska in uporabili inovativno metodo zagotavljanja dostopa do cenzuriranih informacij uglednih novinarjev iz Rusije, Turčije in Brazilije preko Twitterja, pri čemer so kot kodo za dostop uporabili loterijske številke.

- Change the Ref, Inc., ki se zavzema za pravice do nadzora orožja v Ameriki. Z agencijo Leo Burnett iz Chicaga so zasnovali projekt »Izgubljeni razred« (»The Lost Class«), ki je prejel srebrnega leva SDG.

- Mednarodni paraolimpijski komite (IPC), ki je z agencijo adam&eveDDB London zasnoval film #WETHE15. Film, ki je promoviral gibanje za vključevanje invalidov, so predvajali med paraolimpijskimi igrami v Tokiu in je osvojil bronastega leva SDG.

- Neprofitna organizacija GEPAE (Grupo Estratégico para la Pastilla Anticonceptiva de Emergencia), ki se zavzema za pravice žensk do kontracepcije v Hondurasu in je v sodelovanju z agencijo Ogilvy Honduras razvila projekt »Morning After Island« in osvojila bronastega leva SDG.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji