Kanski levi
Aktualno

Kanski levi uvajajo luksuzno kategorijo in ukinjajo nagrade za mobilna dela

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions je za prihodnje leto napovedal novo kategorijo oz. nagrado: t. i. »Lions Luxury & Lifestyle«.

Pravijo, da bo novi kanski lev zagotovil globalno merilo za blagovne znamke v luksuznem prostoru, s prepoznavanjem in slavljenjem najučinkovitejšega ustvarjalnega dela, izkušenj in kreativnih poslovnih rešitev za sektor luksuza in življenjskega sloga.

»Ko uvedemo leva, ki odraža potrebe neke panoge, nagrado oblikujemo v sodelovanju s panogo. Naš globalni odbor strokovnjakov je svetoval, da ta sektor potrebuje lastno merilo uspešnosti, tako da lahko preidemo od spodbujanja ozaveščenosti k prepoznavanju rešitev, ki spreminjajo poslovne modele in postavljajo nov standard kreativnosti,« je ob tem povedal  Simon Cook, izvršni direktor družbe Lions. Dodaja, da bodo levi za luksuz in življenjski slog prepoznavali komunikacijo in rešitve z blagovno znamko, ki spodbujajo poslovno uspešnost in zvestobo blagovni znamki.

Po besedah Marian Brannelly, globalne direktorice nagrad v družbi Lions, se je trg luksuznih izdelkov v zadnjih letih in po pandemiji soočil s precejšnjo disrupcijo. »Sprememba v vedenju potrošnikov ter pospešen premik k e-trgovini in nastajajočim tehnologijam je le nekaj področij, na katerih je moral trg hitro krmariti in inovirati. Če k temu dodamo spreminjajoče se vrednosti novih demografskih podatkov, razvijajočo se definicijo razkošja na nezahodnih trgih in potrebo po večji osredotočenosti na trajnost in zavestno potrošnjo, hitro dojamemo ključno vlogo, ki jo lahko pri tem igra kreativnost,« pravi. Kot primer dobre prakse so v družbi Lions navedli letošnji primer, film »Kaguya by GUCCI«, ki so ga ustvarili v agenciji Dentsu Inc. iz Tokia in je prejel bronastega leva v filmski umetnosti.

Nič več mobilnih levov

Hkrati so s festivala sporočili, da ukinjajo kategorijo za mobilna dela. Kot pravi Marian Brannelly, se jim zdi pomembno, da nagrade odražajo trenutno okolje in utirajo pot naprej. »Zato je poleg razvoja levov enako pomembno, da jih 'upokojimo', ko je to potrebno. Leta 2024 bomo po posvetovanju z našimi žirijami zaključili tekmovanje za mobilne leve. Mobilne naprave so namreč vgrajene v delo na vseh kanalih in v vseh disciplinah, v zadnjih letih pa se je mobilna kreativnost razširila v skoraj vsakega kanskega leva.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji