z
Aktualno

Kdo so slovenski predstavniki v mednarodni Effie® Europe žiriji

Tudi v letošnji Effie Awards Europe žiriji, ki šteje kar 180 članov iz 24 evropskih držav, bo sodelovalo sedem slovenskih strokovnjakov.

Žirija Effie Awards Europe 2024 bo delovala pod vodstvom Harrisona Steinharta, globalnega direktorja strategije v DDB Paris in Ive Bennefeld-Stepanic, podpredsednice za marketing za Centralno Evropo pri Mondelez International.

Slovenska oglaševalska zbornica je kot organizator Effie Slovenija vključena v mednarodno skupino Effie partnerjev, tako na svetovni (Effie Worldwide) kot tudi mednarodni (Effie Europe) ravni, zato vsako leto v mednarodne žirije programov Effie Awards Europe in Global Best of the Best nominira slovenske strokovnjake, ki izkazujejo predanost marketinški učinkovitosti.

Drugostopenjska Multi Market/Positive change žirija

Aleš Muhič, direktor trženja, Pro Plus.

Prvostopenjska Best of Europe žirija

Uroš Goričan, kreativni direktor in partner v Dobre zgodbe;

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju;

Janko Hočevar, ustanovitelj in direktor, Aragon;

Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA.

Drugostopenjska Best of Europe žirija:

Jure Bohinc, direktor marketinga v A1;

Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas.

z

Člani žirije bodo dela ocenjevali z vidika štirih ključnih atributov: strateški izziv, kreativna strategija, izvedba ideje in učinkovitost. Prvostopenjsko žiriranje bo potekalo med 20. septembra 2024 in 4. oktobra 2024, drugostopenjsko pa med 21. in 24. oktobrom 2024. Slavnostna podelitev nagrad Effie Europe bo potekala 11. decembra 2024 v Bruslju.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji